Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:52:19 GMT

رئال در ورزشگاه طلسم شده؛ ورق قهرمانی بر می گردد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۶۷۴۴

رئال در ورزشگاه طلسم شده؛ ورق قهرمانی بر می گردد؟

رئال تا به امروز در وندا متروپولیتانو مغلوب اتلتیکو نشده و یکشنبه برای امیدوار ماندن به قهرمانی لالیگا باید رقیب همشهری را شکست دهاد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید و اتلتیکو یکشنبه ساعت 18.45 به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. دربی بسیار حساس و تعیین کننده شهر مادرید که در وندا مترپولیتانو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در بازی رفت، رئال توانست 2-0 حریف خود را شکست دهد و بازی فردا برای صدرنشین لالیگا انتقامی است. رئال پس از تساوی خانگی برابر سوسیداد یکشنبه محکوم به پیروزی است. در حال حاضر فاصله دو تیم 5 امتیاز است و اگر رئال بازنده دربی باشد، فاصله به هشت افزایش خواهد یافت و اتلتیکو اگر بازی عقب افتاده خود را ببرد، این اختلاف به 11 افزایش خواهد یافت. این خود نشان می دهد که برای رئال تا اندازه پیروزی حائز اهمیت است.

 

رئال باید برابر تیمی قرار بگیرد که در بازی های خانگی بهترین عملکرد را داشته است. اتلتیکو توانسته از 36 امتیاز ممکن در بازی های خانگی، 29 امتیاز را بگیرد؛ 9 پیروزی، دو تساوی و فقط یک شکست. 26 گل زده و 7 گل دریافت کرده است.

 

 

 

 

رئال هم در بازی های دور از خانه پس از اتلتیکو بهترین تیم لالیگاست. از 8 نوامبر و شکست 4-1 در زمین والنسیا، رئال هشت بازی دور از خانه انجام داده و هرگز بازنده نشده است.  در مجموع رئال از 39 امتیاز دور از خانه، توانسته 28 امتیاز بگیرد؛ 8 برد، 4 تساوی و یک باخت.

رئال توانسته در لیگ قهرمانان، اینتر و آتالانتا را در زمین شان شکست دهد و در لالیگا نیز بردهای مهم 1-3 و 0-1 را در خانه بارسا و سویا جشن گرفته است.

 

 

 

 

رئال همچنین از فصل 18-2017 که وندامتروپولیتانو به ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو تبدیل شد، هرگز در این ورزشگاه شکست نخورده است و حاصل کار دو تساوی بدون گل و یک برد 1-3 بوده است.

در واقع پیروزی بر رئال در وندا برای اتلتیکو تبدیل به یک طلسم شده و باید دید یکشنبه باطل خواهد شد یا خیر.

 

اتلتیکو مادرید رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز با وجود 9 تغییر در ترکیب اصلی‌اش توانست در زمین رئال سوسیداد به پیروزی برسد. 

سوسیداد به خصوص در زمین خودش همیشه رقیبی سخت و دشوار برای رئال بوده ولی دیشب اسیر انگیزه و اشتیاق رئالی ها در راه قهرمان شد. تیم مادریدی بعد از پیروزی هفته گذشته برابر بارسا تنها هفت امتیاز با قهرمانی فاصله داشت و با برد دیشب این فاصله به 4 امتیاز رسید اما همچنان این احتمال وجود دارد که رئال هفته بعد برابر کادیز قهرمان شود.

به این ترتیب که اگر والنسیا دوشنبه شب در مونتجوئیک بتواند بارسا را متوقف کند، رئال با پیروزی احتمالی شنبه بعد برابر کادیز، قهرمانی اش را مسجل می کند. در سال های اخیر بین رئال و والنسیا اختلافات زیادی وجود داشته ولی شاید همین والنسیا قهرمانی رئال را جلوتر بیندازد. 

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم