Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@02:52:14 GMT

این پدر و پسر گشمده اند / آنها را دیده اید؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۶۹۹۰

روز گذشته در بردسکن یک پدر و پسر گمشدند و هنوز هیچ ردی از آنها بدست نیامده است.

دادستان بردسکن گفت: برابر اعلام گزارش واصله در خصوص احتمال مفقود شدن پدر و پسری که از روز گذشته احتمال گمشده شدن آنها وجود دارد دستور داده شده است که بررسی و تحقیق لازم توسط نیروهای انتظامی، امنیتی و هلال احمر انجام شود.

به گزارش رکنا، احمد فرزانه گفت: برابر اعلام گزارش واصله در خصوص احتمال مفقود شدن پدر و پسری که از روز گذشته احتمال مفقودی آنها وجود دارد دستور داده شده است که بررسی و تحقیق لازم توسط نیروهای انتظامی، امنیتی و هلال احمر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا ، دادستان بردسکن اظهار کرد: دستورات لازم جهت تحقیق بیشتر و پیدا شدن آنها صادرشده است که در حال بررسی است.

وی افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی در حال تحقیق و بررسی موضوع هستند که به محض اطلاعات بیشتر اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است از روز گذشته پدری به اتفاق فرزندش از ساعت 15 از منزل خارج شده و تا کنون به منزل بازنگشته‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مفقود شدن گمشده اخبار حوادث پدر بردسکن پدر و پسر مفقود شده دادستانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز آزار و اذیت تجاوزجنسی ایران عکس کرونا قتل دوربین آزار شیطانی آزارجنسی روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: روز‌های یکشنبه تا سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی ازنقاط استان وجود خواهد داشت.

 تا روز یکشنبه روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر