Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا خسروی‌راد عصر جمعه در نشست جمع بندی سفر استاندار کرمان به بخش چترود با اشاره به اعتبار شرکت برگزار کننده آزمون استخدامی اظهار داشت: تمامی نیروهای استخدامی در این شرکت از جوانان جویای کار بخش چترود از توابع شهرستان کرمان هستند.

وی اظهار داشت: فراخوان جذب نیرو را داده ‌ایم و مراحل ثبت نام انجام شده که بخشی از نیروها تا اواخر فروردین ماه سال آینده به جمع پرسنل شرکت اضافه می‌شوند و شهریور ماه آزمون بعدی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت فولاد بوتیای ایرانیان ادامه داد: بالغ بر ۹۹ درصد شاغلان شرکت فولاد بوتیای ایرانیان بومی هستند و یک درصد باقی مانده افرادی باسابقه در صنعت فولاد کشور به‌شمار می‌روند که تا چند صباحی مهمان شما هستند و پس از آن سکان را تحویل نیروهای بومی می‌دهند که این امر جزو تعهدات شرکت است.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی به صورت مستقیم برای هر نفر در این شرکت، با اشتغال غیر مستقیم ۱۵ نفر همراه است گفت: این افراد در روستاها و شهرهای اطراف کارخانه مشغول به‌کار می‌شوند و در نهایت فعالیت صنعت به توسعه می‌انجامد.

خسروی‌راد تاکید کرد: شرکت فولاد بوتیای ایرانیان کرمان با کمک دانشگاه های کشور کار تحقیقاتی انجام می‌دهد و همچنین در تفاهم نامه با استانداری کرمان به عنوان معین اقتصادی چترود، طرح های توسعه‌ای را تعریف کردیم که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اقدامات ما را در این حوزه رصد می‌کند.

وی با اشاره به شدت همکاری با افتخار به عنوان شهروند سازمانی توسعه چترود تصریح کرد: پروژه فاضلاب کرمان با همکاری فولاد بوتیا به‌عنوان بزرگترین پروژه تلقی می‌شود که تاکنون ۳۰۰ کیلومتر را لوله گذاری کردیم.
وی اضافه کرد: تا تیرماه سال آینده تصفیه خانه ها که در پنج نقطه در حال بازسازی هستند، مدرنیزه می شوند.

خسروی‌راد با اشاره به تعامل سازنده با ادارات استان کرمان افزود: شرکت فولاد بوتیا تعهدات زیست محیطی و بهداشتی خود را به‌عنوان چراغ راه رعایت می‌کند و جزو بدیهیاتی است که به آن توجه می شود.

عملیات اجرایی ۱۰۰ هکتار درخت‌کاری فولاد بوتیا آغاز شد

مدیرعامل شرکت فولاد بوتیای ایرانیان با اشاره به پشتیبانی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: کاشت یکهزار و ۶۰۶ هکتار فضای سبز در اطراف این شرکت تعریف کردیم و همچنین امروز در ادامه این سیاست، عملیات اجرایی کاشت ۶۲ هزار و ۵۰۰ نهال در ۱۰۰ هکتار در قالب پروژه زراعت چوب با غرس نخستین نهال توسط استاندار کرمان آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم برای آبیاری تحت فشار و قطره‌ای در در یکهزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی درخت‌کاری شده، اجرا می شود.

خسروی‌راد بیان داشت: بنا بر اعلام مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان کشت سه سال گذشته درختان بادام تلخ شرکت فولاد بوتیای ایرانیان به ثمر می‌نشیند لذا سال ۱۴۰۰ برداشت این محصول را داریم.

وی افزود: شرکت فولاد بوتیای ایرانیان ۶۰۰ هکتار بادام تلخ کاشت کرده و مابقی پروژه‌ها گونه های مطالعه شده با همکاری دانشگاهیان و کارشناسان است که تحقق یافت.

روند عملیات اجرایی طرح‌های تولیدی فولاد بوتیا در کرمان 

مدیرعامل شرکت فولاد بوتیای ایرانیان با بیان اینکه یکی از کارخانه های نادر فولادی را سال آینده به بهره برداری می رسانیم گفت: عملیات راه اندازی پروژه واحد ذوب ریختگری این شرکت به صورت انفرادی از یک ماه قبل آغاز شده و با ادامه بدون وقفه، این طرح تا عید نوروز به بهره برداری می‌رسد و در این طرح فعالیت بخش داخلی و خارجی مطابق برنامه‌ریزی پیش می رود.

وی با اشاره به پشتیبانی استانداری کرمان و دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی تا نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می‌رسد و پروژه گندله سازی در مرحله تولید و توزیع محصول است. 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان توسعه اقتصادی اشتغال زایی استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان توسعه اقتصادی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان توسعه اقتصادی اشتغال زایی استانداری کرمان اخبار کنکور شرکت فولاد بوتیای ایرانیان استان کرمان خسروی راد سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی