Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه  پایه‌ی که امام خمینی (ره) دنبال کرد همان مسیر ائمه اطهار بود، اظهارکرد: شکل‌گیری یک جریان منتفذ سالم فرهنگی و دینی که در دل سختی‌ها و دشواری‌ها ایجاد شده بود منجر به سرنگونی نظام سلطه شد، البته پس از پیروزی انقلاب دشمن همواره با اشکال مختلف از جمله جنگ، کودتا، تحریم و فتنه و آشوب به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم لرستان نیز از صبحدم انقلاب علاوه برحفظ امنیت خود برای ایجاد امنیت دیگر استان‌ها هم ورود کردند، تقدیم 6300 شهید زمانی که جمعیت استان یک میلیون بود نشان دهنده وفاداری مردم به انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تاسیس بنیاد شهید در همان اوان انقلاب به منظور رسیدگی به وضع عاطفی خانواده شهدا معیشت و اشتغال آنها نشان دهنده تیزبینی امام خمینی (ره) بود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) کار خودش را انجام داد رهبر معظم انقلاب هم که رهنمودهای لازم را مطرح می‌کنند، اکنون این ما هستیم که بایستی این مسیر را با قدرت با همان جریان منتفذ فرهنگی و دینی همچنین با برنامه، فکر و طرح ادامه بدهیم.

وی تاکیدکرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ی باشد که جایگاه معنوی، فرهنگی دینی و معیشتی شهدا و خانواده شهدا حفظ شود، جایگاه و منزلت خانواده شهدا باید از همه جهات مورد توجه قراربگیرد .

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه استان یک موقعیت ویژه دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: ما در استان با نرخ بالای بیکاری، تورم وعدم رونق کسب و کار مواجه هستیم که در این میان بیکاری6800 خانواده شهدا هم مشهود است، این درحالی است که ما سرشار از ظرفیت‌های متعدد از آب فراوان، معادن، گیاهان دارویی شیلات و گردشگری هستیم.

شاهرخی خاطرنشان کرد: انتطار ما این است که هلدینگ‌های بنیاد شهید در حوزه صنایع تبدیلی سرمایه‌گذاری کنند تا برای فرزندان شهدا ایجاد اشتغال‌زایی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدا امام خمینی بنیاد شهید نماینده ولی فقیه در لرستان احمدرضا شاهرخی خانواده شهدا بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم

برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره ۲۵ شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره 25 شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد.

از دیگر برنامه‌های این یادواره که با حضور مردم و مسئولین استانی برگزار شد، سخنرانی، بیان روایت و خاطرات شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان بود.

2 هزار و 648 شهید در این استان دارای پرونده هستند که 2 هزار و 685 شهید در شهرستان‌های این استان مزار دارند.

به گزارش تسنیم، رتبه استان در شاخص شهید نسبت به جمعیت در کشور 1.169 است. تعداد کل ایثارگران این استان  10 هزار 277 نفر، تعداد کل آزادگان 397 نفر و جانبازان را هفت هزار و 232 نفر هستند.

مردم شهید پرور خراسان شمالی مانند سایر مردم ایران، در قالب نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، سازمان ها، اداره ها، داوطلب و بسیجی در دفاع مقدس حضور داشتند. با توجه به یکپارچگی خراسان بزرگ در آن دوران نیروهای استان با حضور در تیپ های لشکر 5 نصر سپاه پاسداران و گردان‌های فتح الله، نصرالله، حبیب‌الله، ثارالله، فجرالله، امام حسین (ع)، ادوات و لشکر ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید محمود کاوه و تیپ یکم ارتش مستقر در بجنورد و سایر نیروهای ارتش حماسه آفریدند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم