Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی روز شنبه در حاشیه افتتاح هشتمین روستا بازار خراسان رضوی در شهرستان زاوه گفت: هدف اجرای "طرح روستا بازار" عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از مزرعه به سفره مردم و مصرف‌کنندگان است.

ایرج ناصری‌مقدم افزود: روستابازارها راهی برای حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده و رسیدن محصول به قیمت واقعی و تضمین سود کشاورزان و تولیدکنندگان با حذف واسطه محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تامین کالاهای مورد نیاز فروشگاه های روستا بازار در سطح استان افزود: برنامه  مدونی در خصوص تهیه کالا در دستورکار اتحادیه تعاونیهای روستایی استان و اتحادیه تعاونی تولید و همچنین شرکت تعاونی روستا بازار در دست اقدام می‌باشند تا به صورت زنجیره‌ای بتوانیم کالا از سطح کشور خرید و به فروشگاه‌های روستا بازار برسانیم.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ظرفیت روستا بازارها را برای توانمندسازی و اقتصادی نمودن تعاونی‌های زنان روستایی بسیار موثر و مفید خواند و گفت: با برنامه‌ریزی در شبکه تعاونی‌های روستایی زنان می‌توانیم محصولات تولیدی بانوان را در این روستا بازارها به فروش برسانیم.

ناصری‌مقدم افزود: تا پایان اسفندماه جاری ۳۷ روستابازار جهت بهره‌برداری همزمان در استان آماده‌سازی شده‌اند.

ایجادروستابازار پیش از این در هفت شهرستان دیگر خراسان رضوی یعنی مشهد، بجستان، فریمان، تربت‌حیدریه،صالح آباد، کاشمر و تربت‌جام اجرا شده است.

خراسان رضوی با رتبه نخست تعداد تشکلهای تعاون روستایی در کشور، ۶۸۲ تشکل فعال در حوزه تعاون روستایی، بخش کشاورزی و زیربخشهای آن دارد. 

افزون بر ۵۵۰ هزار نفر در روستاهای استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات شبکه تعاون روستایی هستند و خراسان رضوی در این شاخص نیز رتبه نخست کشور را دارد. 

شهرستان زاوه در فاصله ۱۷۵ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی زاوه تربت جام تعاون روستایی مشهد فریمان تربت حیدریه کشاورزی صالح آباد توسعه روستایی کاشمر بجستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی زاوه تربت جام وزارت جهاد کشاورزی زاوه تربت جام تعاون روستایی مشهد فریمان تربت حیدریه کشاورزی صالح آباد توسعه روستایی کاشمر بجستان اخبار کنکور تعاون روستایی خراسان رضوی روستا بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم و کلزا تاکنون ۵۹۴ هزار و ۱۷ تن محصول از کشاورزان استان توسط مراکز تعاون روستایی خریداری شد.

زرگانی افزود: از این میزان ۵۴۶ هزار و ۳۴۶ تن گندم و ۴۸ هزار و ۶۷۱ تن کلزا می‌باشد. 

وی ادامه داد: در این مدت ۲۹۷ هزار و ۶۰ تن گندم به کارخانه‌های آرد و سیلو‌های گندم و ۴۴ هزار و ۱۵۱ تن کلزا با کارخانه روغن کشی مدلل ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند