Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه کرمان گفت: در رویکرد جدید شورای فرهنگ عمومی استان کرمان کارهای خوبی انجام شده اما تا نقطه مطلوب فاصله جدی داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، 237‌مین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، علی زینی‌وند استاندار، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان و اعضای این شورا در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این جلسه با تبریک فرا رسیدن عید مبعث اظهار داشت: بعضی از شوراها به لحاظ کیفیت همانند شورای فرهنگ عمومی، شوراهای قابل توجهی هستند.

وی با بیان اینکه در رویکرد جدید این شورا کارهای خوبی انجام شده تا جلسات شوراهای فرهنگ عمومی استان موثرتر باشد اما تا نقطه مطلوب فاصله جدی داریم اظهار داشت: دست‌اندرکاران شوراهای مختلف جلسات را یا اول وقت اداری و یا آخر وقت اداری بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه تشکیل جلسات در میانه وقت اداری مشکلاتی دارد گفت: این مسئله از خدمترسانی به مردم می‌کاهد و باعث می‌شود مدیران از دستگاه خود برای شرکت در جلسات خارج شوند.

وظایف سند مهندسی فرهنگی بر عهده شورای فرهنگ عمومی استامر به معروف باید به فرهنگ عمومی تبدیل شودتاکید بر بازنگری در آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی در جلسه عاملی با ائمه جمعه

علی زینی‌وند استاندار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی با ایجاد کارگروه‌ها در واقع به سمت کیفی‌سازی فعالیت‌ها رفته است اظهار داشت: روح حاکم بر فرهنگ جامعه ما فرهنگ اسلامی است که باید تاثیر خود را بر نسل جوان ما بگذارد.

وی با بیان تأکید بر اینکه محصول جامعه اسلامی ما باید حاکم شدن روح قرآنی در سطوح مختلف جامعه، به‌ویژه درون خانواده‌ها باشد گفت: دانش آموزان و جوانان کشور را با رفتار قرآن تربیت نمی‌کنیم که اشکال نظام آموزشی در کشور است.

استادار کرمان ادامه داد: متأسفانه جوان ما بیش از آنکه از فرهنگ قرآنی اثر بپذیرند از سایر منابع اثرپذیری دارند که باید برای این معضل مهم برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان شورای فرهنگ عمومی فرهنگ عمومی استان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: منطقه ۱۷ تهران محلی است که خیلی زیاد به واقعیت تهران و نبض شهر نزدیک می‌شوید و حضور وزیر فرهنگ و جمعی از همکاران در این منطقه، یک تجربه بسیار گران قیمت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: یکی از اتفاقات کلیدی در این منطقه این است که بعد از بازار تهران بزرگترین کانون خرده فروشی پوشاک در تهران است. یک‌ کانون نظارتی جدی ذیل استان‌ تهران، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان و کارگروه مد و لباس تشکیل خواهد شد که ناظران مردمی، تخلفات را رصد کنند. 

امامی همچنین گفت: به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اولویت‌های وزارتخانه نباید بگذاریم مساله سالمندی به یک بحران تبدیل شود و یک‌پرونده سالمندی برای حل مساله سالمندی تشکیل شده است.

وی افزود: پیرو درخواست‌های مردمی، با همکاری شهرداری تهران ما یک‌ مرکز تجمعی بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه را در منطقه امام‌زاده حسن ایجاد می کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران