Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار عباس محرمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: همدان دارای یک مرکز ماده ۱۶ برای پذیرش و درمان معتادان متجاهر در منطقه شمالی استان واقع در شهرستان کبودراهنگ بود بنابراین ساخت مکانی در جنوب استان ضروری به نظر می رسید.

وی اضافه کرد: بنابراین شهرستان نهاوند برای ساخت مرکز جدید پذیرش معتادان متجاهر پیش بینی شد تا علاوه بر این شهرستان بتواند شهرستان های جنوبی شامل ملایر و تویسرکان همچنین اسدآباد را پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: اجرای این طرح توسط سپاه همدان از حدود ۲ سال پیش آغاز شد و هم اینک به اتمام رسیده و هفته جاری در جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور مسئولان ملی بهره برداری می شود.

سرهنگ محرمی ادامه داد: این مرکز ظرفیت پذیرش ۴۰۰ معتاد متجاهر را دارد و با افتتاح این مرکز تعدادی از معتادان متجاهر موجود در مرکز ماده ۱۶ کبودراهنگ به این محل منتقل می شوند.

وی بیان کرد: پس از پایان فرایند درمان به منظور توانمندسازی معتادان بهبود یافته دوره‌های آموزشی برای آنها برگزار می شود تا پس از خروج از این اردوگاه به علت داشتن مهارت بتوانند در مکانی مشغول به فعالیت شوند.

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: پرسنل متخصص در حوزه بهداشتی، درمانی و روانشناس در محل «اردوگاه کرامت کوثر» نهاوند برای ارائه خدمات به معتادان حضور دارند.

به گزارش ایرنا، سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان در نشست خبری از دستگیری پنج هزار و ۴۹۶ معتاد و ارجاع سه هزار و ۵۸۱ معتاد متجاهر به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ در ۱۱ ماهه سالجاری خبر داد.

برچسب‌ها معتادان متجاهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان نهاوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان معتادان متجاهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان نهاوند اخبار کنکور معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا عنوان کرد: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده‌اند و در حال حاضر با توجه به اینکه این فضا سال‌ها بلااستفاده مانده است، برای بازنگری طرح مشاور گرفته شده است.

وی افزود: مشاور میزان کار باقی‌مانده و تکمیل بخش‌هایی که در گذشته نیمه کاره مانده یا حتی به مرور زمان نیاز به بازنگری دارند و به نوعی نیاز است بخش‌هایی را مجدد به صورت ویژه طراحی کنند را برآورد می‌کند.

رضوی با اشاره به اینکه منطقه ۷ به عنوان مجری در این پروژه نقش خواهد داشت، گفت: به احتمال بسیار قوی طی ماه‌های اخیر کار اجرای عملیاتی این پروژه را انجام خواهیم داد، بودجه‌ای هم برای این امر در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه ۷ نیز عملیات اجرایی پروژه را عهده‌دار خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تمام بخش‌ها و شریک سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کنند، به احتمال بسیار قوی تا پایان ۱۴۰۳ می‌توانیم بخش فرهنگی و تجاری را توأمان راه‌اندازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: امیدوارم امسال اتفاقات خوبی را با دستور شهردار و بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای شروع قسمت پایانی و تکمیل فاز بهره‌برداری شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان