Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی از مشاهده کرونای انگلیسی در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی روز شنبه درحاشیه  جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به ریاست دکتر روحانی رئیس‌جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت بیماری برگزار شده بود،اظهارکرد: بحث شیوع سریع و فزاینده بیماری کرونا از نوع ویروس انگلیسی در استان خوزستان مهمترین مبحث امروز بود که در این جلسه بطور خاص روی استان لرستان تاکید شد که نیازمند مراقبت ویژه است چون بخش عمده ای از ترددهای استان خوزستان از مسیر لرستان انجام می شود و ارتباطات مردمی بین دو استان خیلی زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متاسفانه طبق آخرین آمار موجود چندین مورد ویروس انگلیسی از جمله دو مورد قطعی شده در لرستان ثبت شده و ما احتمال میدهیم آمار ما از این مقدار بیشتر باشد.

اوبا تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی ،خاطر نشان  کرد:درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در استان لرستان کمتر از ۷۰ درصد شده است که این موضوع بسیار خطرناک است.

استاندار لرستان با تاکید بر اهمیت مراقبت ها و تشدید کنترل ها ،گفت: همچنان که از هفته پیش شروع کرده ایم با جدیت و تلاش نیروی انتظامی و مجموعه های فرمانداری کنترل از سمت خوزستان را ادامه خواهیم داد.

او بیان کرد: در عین حال رعایت دستورالعملها توسط مردم ، استفاده از ماسک ، عدم شرکت در مراسمات عزاداری و عروسی به شکل انبوه موجب خواهد شد که سال نو را با آرامش آغاز کنیم در غیر اینصورت قطعا در عید مردم دچار مشکل خواهند شد.

خادمی در خصوص اجرای محدودیت ها ف تاکید کرد: فعلا محدودیت ها طبق آئین نامه هوشمند است و مسافرت به استانهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمار خادمی کرونا در ایران کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بارندگی‌های ۷۲ ساعت گذشته در لرستان، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد ۵۶.۲ میلی‌متر، بروجرد ۱۶.۱ میلی‌متر، کوهدشت ۷۶.۶ میلی‌متر، الیگودرز ۱۷ میلی‌متر، پلدختر ۶۸.۸ میلی‌متر، دورود ۱۴.۴ میلی‌متر، الشتر ۴۴.۶ میلی‌متر و نورآباد ۴۱.۸ میلی‌متر بوده است.

وی میزان این بارش‌ها در ازنا ۱۹.۸ میلی‌متر، رومشکان ۱۰۸ میلی‌متر، چگنی ۵۷.۴ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۳۷.۲ میلی‌متر، «سیلاخور» ۱۲.۶ میلی‌متر، «سپیددشت» ۴۸.۴ میلی‌متر، «ریمله» ۶۸.۳ میلی‌متر و «شول آباد» ۴۸.۴ میلی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان میانگین بارش‌ها تا کنون در این سامانه بارشی را ۴۶ میلی‌متر عنوان کرد.

کد خبر 6095875

دیگر خبرها

  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی خلق و خو
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف