Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در همه ۵۳۱ روستای واجد شرایط، برگزاری انتخابات شورا‌های روستا پیش بینی شده است. گفت: فراهم سازی زیرساخت‌ها در فرمانداری‌ها از جمله تدارک حدود ۲۸ هزار صندوق رای در اولویت است که در حال حاضر ۱۰ هزار صندوق مهیاست؛ تاکنون ۷ هزار و ۶۰۹ شعبه اخذ رای برای استان تهران برای انتخابات پیش رو نیاز است که طبق قانون این تعداد باید در هیئت‌های اجرایی مصوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ شکراله حسن بیگی در سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به چهار انتخابات مهم ریاست جمهوری، میاندوره‌ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و شورا‌های شهر و روستا اظهار داشت: طی ۵ ماه گذشته اقدامات مربوط به برنامه ریزی انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ آغاز و تا امروز ۱۳ جلسه ستاد در راستای برنامه ریزی، اقدامات آموزشی و آسیب شناسی انتخابات گذشته، برگزار شده است.    وی افزود: در انتخابات اسفندماه سال گذشته شاخص رتبه استان تهران از ۲۷ به رتبه ۴ رسیده است و ستاد انتخابات استان تهران با همه توان آماده برگزاری انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ است.

حسن بیگی سپس در ادامه گفت: فراهم سازی ملزومات و زیرساخت‌ها در فرمانداری‌ها از جمله تدارک حدود ۲۸ هزار صندوق رای در اولویت است که در حال حاضر ۱۰ هزار صندوق مهیاست؛ براساس پیش بینی‌های به دست آمده تاکنون ۷ هزار و ۶۰۹ شعبه اخذ رای برای استان تهران برای انتخابات پیش رو نیاز است که طبق قانون این تعداد باید در هیئت‌های اجرایی مصوب شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: در انتخابات دوم اسفندماه ۹۸، شعبه‌هایی در استان تهران وجود داشت که تا ۲ هزار رای در صندوق‌ها جمع شد و در این دوره نیاز است تا دو شعبه در این نقاط تعبیه شود؛ همچنین برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی نیز در محل شعب حضور نماینده بهداشت، فاصله اجتماعی با افزایش تعداد شعب و حذف استامپ پیش بینی شده است.

حسن بیگی با اشاره به انتخابات شورا‌های روستا خاطرنشان کرد: در همه ۵۳۱ روستای واجد شرایط، برگزاری انتخابات شورا‌های روستا پیش بینی شده است.

وی با بیان تشکیل لیست مشترک معتمدین هیئت اجرایی از سوی هیئت نظارت و شورای نگهبان تصریح کرد: طبق توافق ستاد انتخابات کشور مقرر شده است لیست معتمدین مشترک شده و جلسات هماهنگی بر این اساس در شهرستان‌ها برگزار شود؛ طبق برآورد‌ها برای انتخابات خردادماه ۱۴۰۰، حدود ۲۰۰ هزار نفر با ستاد انتخابات در استان تهران اعم از نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نیرو‌های انتظامی و امنیتی همکاری می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پایان با ابراز امیدواری برگزاری انتخاباتی باشکوه طبق هماهنگی، تعامل و همفکری گفت: زمینه استقرار نماینده هیئت نظارت در استانداری به منظور هماهنگی بیشتر فراهم شده است.

گفتنی است؛ سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران، با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان، فرهاد رهبر رئیس هیئت نظارت انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، احمد نادری رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا و اعضای ستاد انتخابات استان در محل استانداری تهران برگزار شد.   بیشتر بخوانید: تشریح جزییات ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر   انتهای پیام/ برچسب ها: شکرالله حسن بیگی انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شکرالله حسن بیگی انتخابات 1400 ستاد انتخابات استان تهران رئیس ستاد انتخابات استان انتخابات شورا برگزاری انتخابات برای انتخابات هزار صندوق حسن بیگی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم.

محمدکمال سرویها صبح امروز ششم اردیبهشت در حاشیه ضبط مناظره دو نامزد انتخابات مرحله دوم مشهد در صداوسیما و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مناظرات تلویزیونی یک فرصت بسیار ارزشمند برای مردم است تا بهتر با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه همچنین این یک فرصت بسیار مغتنم برای نامزدهاست، افزود: اگر نامزدی بخواهد در کلانشهر مشهد تبلیغات شهری داشته باشد، باید بسیار هزینه کند. اما در مناظره تلویزیونی می‌تواند تجربیات و برنامه‌های خود را به راحتی با مردم در میان بگذارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: بی‌شک اگر افرادی کارآمد به مجلس راه یابند، مشکلات مردم حل می‌شود. به همین منظور صداوسیما در انتخابات مجلس دوازدهم فرصت مناظره تلویزیونی را برای نخستین بار فراهم کرد و اکنون در مرحله دوم انتخابات چون تعداد نامزدها بسیار کمتر است و در مشهد تنها دو نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند، مناظرات تلویزیونی از کارآمدی بسیار بالایی برای شناساندن نامزدها به مردم برخوردار است.

سرویها در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تعداد شعب اخذ رای مرحله دوم، گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در این دور حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم که تقریبا ۶۰۰ عدد کمتر از تعداد شعب مرحله اول انتخابات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران