Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد کرونای گلستان اظهارکرد: در حال حاضر شهرستان های گرگان و کردکوی در وضعیت نارنجی کرونا و مابقی شهرهای استان در وضعیت زرد و آبی قرار دارند.

فاضل افزود: هم اکنون ۲۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۶۶ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۲۴ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته وی طی یک روز گذشته سه نفر بیمار کرونایی در استان فوت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ مورد کرونای انگلیسی در خراسان رضوی مشاهده شده است به هم استانی ها توصیه کرد از سفر به این استان خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و شرکت نکردن در دورهمی ها، تجمعات و سفر های غیرضرور از وقوع موج چهارم کرونا در استان جلوگیری کنند.

کد خبر 5162980

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ویروس کرونا عبدالرضا فاضل دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیراز گرگان اردبیل شهرستان کرج کاشت نهال و درخت عکس استانها مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین باران در شیرآباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، براساس اعلام هواشناسی گلستان، در شیر آباد خان ببین ۱۰۴ میلیمتر باران ثبت شده است.

نوده ملک گرگان با ۹۳ میلیمتر، مازیاران رامیان با ۸۹ میلیمتر و افراتخته علی آبادکتول و النگدره گرگان با ۸۵ میلیمتر بعد از شیرآباد بیشترین میزان باران دیروز و امروز را دریافت کرده اند.

ایستگاه‌های توماچلر گمیشان و آق تقه مراوه تپه با ثبت ۶ میلیمتر کمترین میزان بارش‌های این دو روز را دریافت کرده اند.

فعالیت سامانه بارشی موثر از بامداد دیروز در گلستان فعال شده بود که بارش برف در قلل مرتفع، بارش باران و سیلاب از پیامد‌های این سامانه بود.

فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز ادامه دارد.

بارش باران شدید محور گنبدکاووس- کلاله محدوده پل بایلر را مسدود کرده است.

آبگرفتگی خطوط ریلی در بندرترکمن سبب شده مسافران تهران – گرگان در ایستگاه بندرگز پیاده شوند و با اتوبوس رهسپار گرگان شوند.

بارش برف هم چنین در توسکستان گرگان – شاهرود را سفید پوش کرد و رانندگان برای رفت و آمد در این مسیر در محدوده گردنه چالچیان باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان