Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد محمدی گفت: وقتی به العربی ملحق شدم، بزرگی و قدمت باشگاه العربی را می دانستم. از هواداران بزرگش اطلاع داشتم. از زمان آمدن به این تیم هدفم کمک به العربی برای بهتر شدن و خوشحالی هواداران بود

مهرداد محمدی در خصوص دیدار العربی و القطر صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، العربی فردا (یکشنبه) در هفته هجدهم لیگ ستارگان به مصاف تیم القطر می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی در نشست خبری این بازی حاضر شد و گفت:

این بازی برای ما 6 امتیازی است. امیدوارم در این بازی برنده شویم و نشان دهیم العربی مستحق جایگاه بهتری است.

محمدی افزود:

وقتی به العربی ملحق شدم، بزرگی و قدمت باشگاه العربی را می دانستم. از هواداران بزرگش اطلاع داشتم. از زمان آمدن به این تیم هدفم کمک به العربی برای بهتر شدن و خوشحالی هواداران بود.

مهاجم ایرانی ادامه داد:

من نیاز به زمان دارم تا به همراه العربی خوش بدرخشم. این تیم مستحق جایگاه بهتری است. در لیگ برتر ایران در تیمی پرهوادار بازی می کردم و خیلی خوب می دانم پیروزی در بازی ها چقدر روی هواداران تاثیر می گذارد. به همین خاطر تلاش می کنم العربی همیشه برنده باشد و هوادارانش خوشحال باشند.

محمدی در پایان گفت:

ما تمام امکانات لازم برای رسیدن در میان تیم های بزرگ در صدر جدول را داریم. کادر فنی در بهترین سطح قرار دارند و تمام شرایط خوب برای تمرین تیم در دسترس است تا ما بتوانیم پیشرفت کنیم.

اخبار داغ 

هدیه نیم میلیون یورویی در حساب فدراسیون فوتبال ایران/ برایتون پول انتقال جهانبخش را پرداخت کرد علی کریمی روز درختکاری را با کنایه به قرارداد ویلموتس تبریک گفت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند ادن هازارد در حال ریکاوری از مصدومیت دوباره مصدوم شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 

در هفته سی‌ودوم لیگ پرتغال پورتو موفق شد در خانه چاوس و در شب درخشش مهدی طارمی به برتری قاطع و پرگل برسد.

به گزارش ایسنا، شاگردان سرجیو کونسیسائو برای حفظ رتبه سوم خود محکوم به پیروزی در خانه چاوس بودند و در نهایت با ارائه نمایشی درخشان و هجومی در خانه رقیب در حال سقوط خود به برتری ۳ بر صفر رسیدند.

مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و در دقیقه ۸۳ زمین بازی را ترک کرد. مهاجم تیم ملی ایران در این بازی توانست گل دوم تیمش را طراحی کند و گل سوم و تیر خلاص را از روی نقطه پنالتی به دروازه رقیب شلیک بکند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • تفال به حافظ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ المنه لله که در میکده باز است....