Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:07:48 GMT

بوکان نایب قهرمان نخستین دوره لیگ تندرستی کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۹۷۸۲

بوکان نایب قهرمان نخستین دوره لیگ تندرستی کشور شد

خسرو فیضی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برگزاری لیگ تندرستی باعث شده ورزش همگانی شکل واقعی به خود بگیرد، اظهار داشت: شهرستان بوکان در آذربایجان‌غربی با کسب ۲۸ هزار و ۴۳ امتیاز بعد از کرمانشاه در جایگاه دوم کشور قرار گرفت و شهرستان بجنورد در استان خراسان جنوبی در جایگاه سوم کشوری ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهرستان بوکان به آمار روزانه بیش از۸۵۰ نفر و انجام دادن ۲۵ تا ۳۰ دقیقه تمرین دست پیدا کرده است، افزود: طبق ظرفیت‌های موجود در این شهرستان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود در هفته آینده به روزانه سه هزار و ۵۰۰ شرکت کننده برسیم و بوکان را به عنوان شهری فعال در حوزه ورزش در سطح کشور معرفی کنیم.

رییس هیات ورزش‌های همگانی بوکان با بیان اینکه بوکان از میان ۴۵۰ شهرستان کشور به این مقام دست پیدا کرد، گفت: لیگ تندرستی یکی از برنامه‌های اخیر فدراسیون همگانی برای افزایش فعالیت‌های بدنی در بین اقشار مختلف مردم است.

وی ادامه داد: شهرستان بوکان به همراه ۱۷ شهرستان دیگرکشور به لیگ برتر دومین دوره لیگ تندرستی کشور راه پیدا کرد.

فیضی با بیان اینکه علاقمندان شرکت‌کننده در این رویداد شامل دانش آموزان، دانشجویان، ورزشکاران، مربیان و شهروندان بوکانی هستند، اضافه کرد: مراسم تجلیل از شهرستان های برتر کشور با حضور ورزش وجوانان در روزهای آینده در تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد با به‌کارگیری ظرفیت تمامی استان‌ها و کمیته‌های ورزشی هیات ورزش های همگانی تا ۱۵ اسفند ادامه پیدا کرد و نخستین دوره مسابقات با عنوان "یادواره اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در این قالب برگزار شد.

به گزارش ایرنا طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی و مطالعات انجام شده، حداقل زمانی که باید یک سری فعالیت‌ها انجام تا منجر به تغییر رفتار پایدار شود حدود ۶۴ روز بوده بر همین اساس نخستین دوره لیگ تندرستی ایران در هشت هفته برگزار خواهد شد.

لیگ تندرستی برای نخستین بار در سطح کشور برگزار شد.

برچسب‌ها ورزش همگانی آذربایجان غربی فدراسیون ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی آذربایجان غربی فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگانی آذربایجان غربی فدراسیون ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان بوکان اخبار کنکور لیگ تندرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان؛ در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد