Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارلینگ هالند همچنان به روند بی نظیر خود ادامه می دهد.

ارلینگ هالند هر هفته آمار خود را ارتقا می دهد و حسابی انتظارات را از خود بالا برده است.

بایرن مونیخ 4-2 دورتموند؛ عصبانی کردن قهرمان جهان پایان خوشی ندارد!

به گزارش طرفداری و به نقل از اوپتا، ارلينگ هالند سريع ترين بريس يک بازيكن تيم مهمان در آليانز آرنا در تاريخ بوندسلیگا را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هالند براى زدن 2 گل به بايرن مونيخ تنها به 8 دقيقه و 41 ثانيه نياز داشت. ارلينگ هالند در تمام بازى هاى فصل 2020/21  توانسته 4 بار مقابل بايرن مونيخ گلزنى كند. آخرين بازيكنى كه حداقل 4 گل در يک فصل به بايرن مونیخ زده بود، كريستيانو رونالدو در فصل 2016/17 بود كه 5 گل به ثمر رساند.

100 گل در 146 بازی

ارلینگ هالند با بریس مقابل بایرن مونیخ، به آمار 100 گل در 146 بازی رسید. هالند از شروع فصل 2019/20 در تمام بازی ها موفق به ثبت 77 گل در 74 بازی شده است. او از زمانی که به دورتموند آمده، در 46 بازی توانسته 45 گل و 11 پاس گل ثبت کند. هالند 20 ساله در فصل 2020/21 در 28 بازی برای دورتموند در تمام رقابت ها، 29 گل به ثمر رسانده است.

اخبار داغ 

حمله افشین پیروانی به فدراسیون فوتبال: زور شما فقط به پرسپولیس می رسد؟ مادر انصاریان در گفتگو با مجری تلویزیون: کدام نامزد؟ پسرم همه چیز را به من می گفت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت گل ارلینگ هالند به بایرن مونیخ (بایرن مونیخ 0-1 دورتموند) رئال مادرید، پرافتخار ترین تیم اروپا 119 ساله شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارلینگ هالند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

بایرن مونیخ و رئال مادرید، غول های فوتبال اروپا در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند.

دانلود (70.4MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)