Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:47:51 GMT

رمانی که از نوساختن را به ما می‌آموزد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۳۲۵۱

رمانی که از نوساختن را به ما می‌آموزد

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،کتاب «جامانده از پسر» اثر مرضیه نفری در انتشارات سوره مهر منتشرشد. این اثر روایتگر داستان زندگی مردی ویران شده است.این مرد قرار است؛دوباره از نو آغازکند و خودش را بسازد.سالار، شخصیت اصلی داستان از خانواده اش جدا شده است.روی پل باقرآباد با مردمی زد و خورد می‌کند که چیزی از آن‌ها نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نمی‌داند چرا این مردم به سمت تهران حرکت کردند؟چرا عصبانی هستند؟ او تنها قرار است مردم روی پل را با استفاده از زور قمه و تیزی به شهر خودشان بازگرداند؛برای اینکه پای هیچ کدامشان به تهران بازنشود.

بیشتربخوانید

چگونه فنون بازیگری در تئاتر و سینما را بیاموزیم؟


سهراب، یکی دیگر از شخصیت‌های داستان گم شده.همه به دنبال سهرابی می‌گردند که تغییرکرده است و افکاری بزرگ درسر می‌پروراند.سالار در تاریکی شب با قمه اش به سهراب، پسرش می‌زند.باید دید در این داستان ماجرای پسرکشی دوباره تکرار می‌شود.

مرضیه نفری داستان زندگی سالار را در سال ۱۳۴۲ روایت می‌کند.سالی که آبستن حوادث تاریخی بزرگی بود. همین حوادث باعث می‌شود زندگی سالار و آذر متلاطم شود. مسیر سهراب تغییر کند و سالار ویران شود.سالار می‌خواهد دوباره از نو بسازد.

نگارش رمان سه سال زمان برد؛برای اینکه نویسنده در دومین اثرش بگوید،می‌توان از نو ساخت؛ اما برای آن به انقلاب و دگرگونی نیازداریم.نخستین رمانش با عنوان «شب‌های بی ستاره» توانست کاندید کتاب سال، جایزه ادبی پروین اعتصامی، جایزه ادبی شهید غنی پور و کتاب سال رضوی شود.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!

علی عدنان طی توافقی از مس رفسنجان جدا شد.

طرفداری | علی عدنان از مس رفسنجان جدا شد.

داستان‌های ستاره عراقی مس رفسنجان بالاخره تمام شد. علی عدنان ابتدای لیگ بیست‌وسوم به مس رفسنجان پیوست و در چند بازی به خاطر برخی مشکلات حضور ندات.

بازیکن سابق آتالانتا تصمیم گرفت درنهایت اکنون از مس رفسنجان طی یک توافق دو طرفه جدا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده