Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس مصوبه‌ روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا سفرهای نوروزی در شهرهای قرمز و نارنجی کاملاً ممنوع است و فقط این امکان فراهم شده است که در شهرهای آبی و زرد با رعایت شیوه‌نامه‌های سختگیرانه مردم بتوانند سفرهای ضروری‌ خود را انجام دهند.

هفته گذشته بر اساس نقشه رنگ‌بندی اپلیکیشن ماسک ۱۱ شهرستان که همگی در استان خوزستان قرار دارند، وضعیت قرمز کرونایی دارند، همچنین ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند که با کاهش شهر‌های نارنجی و آبی در هفته پیش رو مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین بروزرسانی وضعیت رنگ‌بندی رسمی شهر‌های کشور در اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت، از روز گذشته شانزدهم اسفند ماه، ۱۱ شهرستان که همگی در استان خوزستان قرار دارند، وضعیت قرمز کرونایی دارند و ۳۲ شهر نارنجی، ۲۵۱ شهر زرد و ۱۵۴ شهر آبی هستند.

فهرست شهر‌های قرمز کرونا

شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

فهرست شهر‌های نارنجی کرونا

ارومیه، اشنویه، خوی، ماکو، نقده در استان آذربایجان غربی، شهرضا در استان اصفهان، امیدیه، ایذه، باغ ملک، حمیدیه، شوش، هفتکل،  هندیجان و اندیمشک در استان خوزستان، دهلران در استان ایلام ،دامغان و شاهرود در استان سمنان، پاسارگارد، گراش، لامرد،خنج و مهر در استان فارس، سیرجان در استان کرمان، کهگیلویه و گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، گرگان در استان گلستان، رودبار و رودسر در استان گیلان، آمل، رامسر و ساری در استان مازندران و خمین در استان مرکزی شهرهای با وضعیت نارنجی کرونا در هفته آینده هستند.

لازم به ذکر است که رنگ‌بندی اعلام‌شده تا این لحظه بوده و در روزهای آینده ممکن است تغییر کند.

در شهر‌های نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ مشمول محدودیت می‌شوند.

در شهر‌های قرمز گروه‌های شغلی یک، ۲، سه و چهار مشمول محدودیت می‌شوند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»

چندی پیش خبر‌هایی در باره سریال پایتخت در بعضی از سایت‌ها و صفحه‌های مجازی منتشر شد که اعلام می‌کرد بعد از مدت‌ها و پس از مطرح شدن معما‌ها و سناریو‌های متفاوت درباره علت ساخته نشدن سریال پایتخت ۷، پیش‌تولید این سریال شروع شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، ، این خبر شامل بخش مهم‌تری هم بود که واکنش‌های بیشتری از ساخت فصل جدید به دنبال داشت: شخصیت بهتاش در این فصل حضور نخواهد داشت.

بهتاش با بازی بهرام افشاری یکی از شخصیت‌های محبوب تماشاگران این سریال بود که در فصل پنجم و ششم این سریال حضور داشت. بهرام افشاری در فصل دوم هم البته در نقش دیگری در سریال بازی داشت، اما این دو فصل آخر بود که باعث شد او شهرت پیدا کند و بعدتر تبدیل به یکی از پولسازترین بازیگران سینمای ایران شود. حالا گفته می‌شود او به دلیل مشغله زیاد نتوانسته برنامه‌هایش را برای حضور در این فصل از پایتخت هماهنگ کند و به این ترتیب در این فصل حضور ندارد.

روزنامه «سینما» در این باره نوشته است: «ظاهرا بهرام افشاری و برنامه کاری فشرده اش تنها مشکل ساخت پایتخت هفت بوده است. توافق ساخت سری هفتم پایتخت به طور رسمی‌انجام شد تا این سریال محبوب دنباله دار باز هم به قاب تلویزیون بیاید.»

این خبر برای طرفداران پرتعداد سریال پایتخت خبر جالبی نبوده است و حتی یکی از سایت‌ها این کار را "بی معرفتی" خواند و از بهرام افشاری گلایه کرد که این کار در حق سریالی که با آن به شهرت رسیده، درست نیست. این سایت او را با هوتن شکیبا مقایسه کرد که با سریال لیسانسه‌های سروش صحت به شهرت رسید و بعد از آن هم با آن که برای فیلم شبی که ماه کامل شد، سیمرغ جشنواره فجر را به دست آورد، باز هم در فصل دوم سریال لیسانسه‌ها بازی کرد، در حالی که بسیاری فکر می‌کردند بعد از این جایزه دیگر در سریال حاضر نخواهد شد.

جعل یا واقعیت

بعد از تمام این خبر‌ها و واکنش‌ها گفته شده است احتمالا خبری که بیشتر سایت‌ها و صفحه‌های اینستاگرامی منتشر کرده اند، تنها یک فضاسازی رسانه‌ای بوده است. حتی گفته شده با وجود خبر‌های مختلف منتشرشده درباره پایتخت ۷، اما هنوز مقدمات تولید این مجموعه آغاز نشده است و مذاکرات پیرامون فیلمنامه این فصل سریال پایتخت بین محسن تنابنده و سیروس مقدم با مسئولان سیما فیلم در جریان است.

بازیگرانی که نبودشان در فصل هفت قطعی است

اگر خبر نبود بهرام افشاری در فصل هفت پایتخت جعلی باشد، اما آنچه قطعی است این است که مهران احمدی بازیگر نقش بهبود فریبا در این فصل از پایتخت حضور ندارد. خبر نبود بهبود در این فصل مدت‌ها پیش اعلام شده بود و علاوه بر آن سارا و نیکا فرقانی هم در این فصل بازی ندارند. البته مشخص نیست نقش آن‌ها به کلی حذف شده یا بازیگران دیگری به جای آن‌ها بازی خواهند کرد.

زمان پخش سریال و نسخه سینمایی

دی ماه گذشته اعلام شد سرانجام تکلیف سریال پایتخت مشخص شده و قرار است یک نسخه سینمایی برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ ساخته شود که طبق روال گذشته تهیه‌کننده آن الهام غفوری و کارگردان آن سیروس مقدم است و بازیگران اصلی هم در آن حضور دارند.

تهیه‌کنندگی این نسخه سینمایی را به روال قبل الهام غفوری بر عهده خواهد داشت و سیروس مقدم آن را کارگردانی خواهد کرد. همچنین بازیگران اصلی در ترکیب حضور خواهند داشت. مدت زمان این تک قسمتی هم ۱۰۰ دقیقه اعلام شده بود. همان زمان هم گفته شد فصل هفتم سریال «پایتخت» در ۱۶ قسمت تولید شده و در سال ۱۴۰۳ یا نوروز ۱۴۰۴ پخش خواهد شد. به هر حال نوروز امسال نه نسخه سینمایی پایتخت پخش شد و نه فصل هفتم سریال. حالا باید دید در نوروز ۱۴۰۴ پایتختی پخش خواهد شد یا نه.

دیگر خبرها

  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای دوشنبه و سه شنبه | کدام استان‌ ها هشدار بارندگی گرفتند؟
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • هوای ۶ شهر اصفهان سالم است/ شاخص زرین‌شهر بر مدار نارنجی آلودگی
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • گره اندر گره
  • هوای اصفهان سالم است/ شاخص شاهین‌شهر و زرین‌شهر بر مدار نارنجی
  • هوای سه شهر درمدار نارنجی