Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس صادق زاده روز یکشنبه در چهارمین و آخرین نشست ستاد مناسب سازی سال جاری با قدردانی از همکاری‌های ارزشمند متولیان امر در رساندن استان کرمان به نقطه مطلوب در زمینه مناسب سازی به اقدامات گسترده انجام شده در این رابطه افزود: با پیگیری بهزیستی و همراهی مسئولان استان به ویژه استاندار سابق و فعلی و شهردار کرمان پیشرفت‌های خوبی را در بخش مناسب سازی اماکن و محیط های شهری و اداری در کرمان داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از مهم‌ترین دلایل عدم مناسب سازی اماکن شهری را عقب ماندگی تاریخی و قدیمی بودن معابر و ساختمان‌ها دانست و بر لزوم همکاری بیشتر همه دست اندرکاران در رفع این عقب ماندگی و رسیدن به نقطه مطلوب و قابل قبول برای جامعه افراد دارای معلولیت تاکید کرد. 

مدیرکل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: پیگیری جدی نمایندگان جامعه هدف در این زمینه تاکنون نتایج قابل قبولی را در بر داشته که امیدواریم با ادامه این روند و پیگیری جدی مدیران ارشد استانی در کنار همکاری متولیان و مجریان طرح ها و پروژه های عمرانی شاهد اتفاقات مطلوب در این حوزه باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز با تاکید بر پیگیری مصوبات نشست‌های گذشته تصریح کرد: گزارش همه دستگاه های مربوطه باید در نشست آینده ستاد مناسب سازی استان ارائه شده و درصورت قصور هریک از دستگاه ها؛ با آنان برخورد خواهیم کرد. 

مصطفی موسوی آیت اللهی ضمن انتقاد صریح از دستگاه ها و مدیرانی که به مصوبات این ستاد عمل نکرده اند گفت: اگر طی روز های باقیمانده تا جلسه بعد اقدامات خواسته شده اجرایی نشوند اهرم های تنبیهی خود را به کار می‌گیریم. 

 وی از نماینده افراد دارای معلولیت خواست طرح‌ها و پیشنهادات خود را برای مناسب سازی اماکن تاریخی و گردشگری به دبیرخانه ستاد اعلام کنند تا در کارگروهی متشکل از مدیران میراث فرهنگی و گردشگری و بهزیستی و استانداری بررسی و امکانات اجرایی آن فراهم شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری کرمان نظارت و پیگیری ابلاغیه های ارسالی به ادارات را ضروری دانست و از بهزیستی خواست برنامه مناسب سازی ادارات در سال ١٤٠٠را در جلسه آینده اعلام کنند. 

موسوی آیت الهی همچنین از تعیین پنج شهر پایلوت به عنوان شهر بدون مانع خبر داد و گفت : این طرح سه ساله برنامه ریزی شده و امیدواریم این شهرها به شهر بدون مانع تبدیل شوند. 

برچسب‌ها اداره کل بهزیستی استان کرمان کرمان ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل بهزیستی استان کرمان کرمان ایرنا اداره کل بهزیستی استان کرمان کرمان ایرنا اخبار کنکور مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری ایتان کرمان

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074612 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • شورای اداری ایتان کرمان
  • انواع درب ساختمان
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن