Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، لئون گورتسکا در نبرد هیجان انگیز شب گذشته با بورسیادورتموند یکی از خوب های بایرن مونیخ بود.

او همانند یارانش وقتی تیم 2 بر صفر از زردپوشان در خانه و بازی هفته بیست و چهارم بوندس لیگا عقب افتاد، دست از تلاش برنداشت. بلکه در کنار آنها جنگید تا بایرن نه فقط به بازی برگردد بلکه حتی 4 گل بزند و 4 بر 2 برنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گورتسکا که زننده یکی از گل های تیمش بود، گفت: بازی هایی که مقابل دورتموند داریم، همیشه به خاطر گذشته ام کاملا خاص هستند.

وی که گل سوم و برتری تیمش را در این مصاف زد، افزود: زدن گلی سرنوشت ساز در لحظات پایانی بازی اگر با حضور تماشاگر بود، قطعا باعث انفجار هواداران می شد. خوشحالم که برنده شدیم. ما به عنوان تیمی که لایق برد بود، از بازی بیرون آمدیم.

در این مصاف 3 گل دیگر بایرن توسط لواندوفسکی زده شد. هالند نیز برای دورتموند 2 گل زد.

بایرن در صدر جدول با 55 امتیاز ماند و لایپزیگ را در فاصله 2 امتیازی خود دید. بورسیادورتموند نیز با این باخت 39 امتیازی است و در رده ششم جدول جای دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ دورتموند بوندس لیگا انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)

تیم‌های لایپزیش و دورتموند در دیداری حساس از هفته سی‌ویکم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی پرگل ساکسون‌ها خاتمه یافت.

دانلود (47.4MB)

دیگر خبرها

  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)