Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بدر شکوهی امروز در جلسه کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا، با بیان اینکه در آستانه ورود به سال جدید قرار گرفته ایم، اظهار داشت: تراکم و تجمع در بازار و مراکز خرید دغدغه اصلی مسئولان است که باید برای آن برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: تا زمانی که عموم مردم با اهداف و طرح های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا همکاری نکنند نتیجه مطلوبی نخواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکوهی با بیان اینکه بحث فرهنگ‌سازی بسیار مهم است و نباید از این موضوع غفلت کرد، گفت: خودمراقبتی و دیگر مراقبتی باید جدی گرفته شود و به فرهنگ تبدیل شود.

وی اظهار داشت: رسانه ها باید در حوزه فرهنگ‌سازی به صورت جدی ورود کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی افزود: برخورد با قهوه خانه های متخلف یکی از مطالبات جدی عمومی است که در دو ماه گذشته اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است.

وی در خصوص اماکن ورزشی نیز اظهار داشت: برخی گزارش‌ها حاکی از باز بودن بوفه های اماکن ورزشی است که باید به صورت جدی پیگیری و برخورد شود.

شکوهی با اشاره به توجیه شرکت پخش فرآورده های نفتی در خصوص استفاده از پول نقد در جایگاه های سوخت و سوختگیری نکردن نیروهای مستقر در جایگاه ها تاکید کرد: مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا باید رعایت شود و هیچ دلیلی برای تخلف از مصوبات این ستاد قابل قبول نیست.

وی گفت: جایگاه های سوخت اگر نیرو کم دارند یا باید افزایش نیرو اتفاق بیفتد و یا تمهیداتی برای رعایت پروتکل های بهداشتی اندیشیده شود.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بازار تعطیلی نقشه راه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی ورزشگاه قهوه خانه پمپ بنزین جایگاه های سوخت اماکن ورزشی تعطیلی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه

مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه‌خانه بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اردیبهشت ماه امسال رسیدگی به پرونده مرد جوانی با اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از خانم مرحومه زهره فکورصبور در دستور کار بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مرد جوان با شگرد‌های خاص خود متهم است از خانم مرحومه زهره فکورصبور با تهدید و اخاذی اقدام به کلاهبرداری کرده است و وی شکات دیگری در این زمینه نیز دارد.

دختربچه 10ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!

با توجه به حساسیت موضوع و به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، ماموران پلیس  مخفیگاه مرد جوان را در یک قهوه‌خانه واقع در مرکز غرب تهران شناسایی و سپس با با دستور قضایی وی را به اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از مرحومه زهره فکور  شکات دیگر بازداشت کردند.

اتهام قتل یا ترغیب به خودکشی در پرونده متهم مطرح نیست و وی صرفاً به‌‌خاطر اتهام  اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری با دستور قضایی دستگیر شده است.

به گزارش تسنیم، متهم در حال حاضر در بازداشتگاه است و فردا صبح برای تفهیم اتهام و سیرمراحل قانونی پرونده به  دادسرای فرهنگ و رسانه اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکورصبور در قهوه‌خانه
  • جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه
  • برخورد با اصناف متخلف در شاهرود
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • این سَم را فقط با یک تلفن درب منزل تحویل بگیرید!
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها