Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره رئال مادرید می گوید باور دارد تیم سابقش می تواند جام قهرمانی لالیگا را بالای سر ببرد.

فرناندو هیرو، مدافع سابق رئال مادرید می گوید تیم سابقش تا انتهای رقابت های لالیگا جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود و هیچگاه نمی توان آن ها را نادیده گرفت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید امشب (7 مارس) در دیداری حساس از چهارچوب رقابت های لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکو مادرید با یک بازی کمتر نسبت به رئال مادرید و 5 امتیاز بیشتر از این تیم، در صدر جدول حضور دارد و شاگردان زیدان می توانند با پیروزی در این بازی، فاصله را با صدر جدول کمتر کنند. در این میان، فرناندو هیرو که خود 5 بار قهرمانی در لالیگا را با رئال مادرید تجربه کرده است در پاسخ به این سوال که آیا تیم سابقش می تواند این فصل، را با قهرمانی در لالیگا به پایان برساند یا خیر، گفت: 

حقیقتا بله به این موضوع باور دارم و این صحبت را به دلیل تجربه های شخصی مطرح می کنم. من سال هایی را به یاد دارم که در بازی های بزرگ شکست خوردیم و قهرمانی در آخرین بازی فصل نصیبمان شد. فاصله امتیازی بین دو تیم آنقدرها هم که به نظر می آید زیاد نیست و البته که پیروزی در دربی مادرید می تواند تعادل را به سوی تیم برنده ببرد اما تقویم بازی ها برای همه تیم ها فشرده است و قهرمانی در نهایت به این موضوع بستگی دارد که کدام تیم می تواند تا انتهای فصل فرم خوب خود را حفظ کند. مهم احساسی است که در تیم وجود دارد. البته مصدومیت ها می توانند تعیین کننده باشند و ممکن است تاثیر زیادی بر روی سرنوشت قهرمانی بگذارند. در کل بازی مهمی خواهد بود، به خصوص این که رئال مادرید می تواند با پیروزی فاصله اش را با اتلتیکو مادرید بسیار کمتر کند و از این رو بازی خوبی خواهد بود. طبق شناختی که من از رئال مادرید دارم، نمی توان آن ها را تا انتهای فصل از کورس قهرمانی خارج دانست. رقابت های لالیگا جذاب پیش می رود و همه تیم های بزرگ مانند بارسلونا، اتلتیکو مادرید و سویا که در کورس قهرمانی هستند با هم بازی خواهند داشت.

همچنین بخوانید:

پیش بازی اتلتیکو مادرید - رئال مادرید؛ دربی سرنوشت ساز 

 

اخبار داغ 

فراز کمالوند: چطور پرسپولیسی ‌ای هستم که نه مربی‌ اش بودم و نه بازیکن؟ مهرداد کفشگری: هیچ طلبی از پرسپولیس ندارم؛ بدهکارم هستم دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند به آمار 100 گل در سطح حرفه ای رسید؛ 45 گل در 46 بازی برای دورتموند پیش بازی اتلتیکو مادرید - رئال مادرید؛ دربی سرنوشت ساز 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟

رئال مادرید - بایرن مونیخ یکی از بازی‌های کلاسیک بزرگ فوتبال اروپاست. ۱۲ پیروزی برای تیم مادریدی، سه تساوی و یازده پیروزی برای بایرن، این دوئل را به عنوان یکی از متوازن‌ترین دوئل‌ها در قاره اروپا تبدیل کرده است.

احترام بین دو باشگاه کامل است و این را می‌توان در اظهاراتی مشاهده کرد که آنها در روز‌های قبل از بازی رفت تبادل نظر کرده اند.
توخل دیروز در نشست خبری خود در مورد بازی با رئال گفت: «همه چیز تحت کنترل به نظر می‌رسد، اما شما پنج ثانیه بعد از رئال گل دریافت می‌کنید.»


در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بایرن-آینتراخت، توماس توخل یکی از ویژگی‌های بزرگ رئال مادرید را فاش کرد که باعث ترس رقبای آن می‌شود: «من چند بار بازی‌های رئال مادرید را با آنالیزورهایم دیده ایم. اگر نگاه کنید، در گل‌ها و موقعیت‌های آنها اگر به ۱۰ ثانیه عقب‌تر برگردید، اصلا به نظر نمی‌رسد که قرار است به گل برسند یا یک شانس گل مسلم خلق کنند.

همیشه نمی‌توان حدس زد رئال قرار است به گل برسد. گاهی بله، چون موقعیت‌های واضحی هستند و خطر را می‌بینید، اما گاهی اوقات آنها را نمی‌بینید. به نظر می‌رسد همه چیز تحت کنترل است، که رئال مادرید پنج ثانیه بعد شما را غافلگیر می‌کند. این واقعا ترسناک است.» 

توخل می‌گوید: «رئال بالاترین کیفیت فردی را دارد با توانایی باورنکردنی در تغییر موقعیت و حفظ ریتم در ضدحملات. اجرای فنی ضد حملات رئال بدون تاخیر انجام می‌شود. در ال‌کلاسیکو آنها نزدیک بود ببازند ولی خیلی سریع به هر دو گل بارسا پاسخ دادند و بعد گل برتری را زدند. اصلا به نظر نمی‌رسید رئال قرار است به گل سوم برسد و این همان چیزی است که رئال را خاص می‌کند.»

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر