Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@04:41:46 GMT

پاره شدن طناب دار در لحظه اعدام قاتل / میاندوآب

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۶۶۴۱

پاره شدن طناب دار در لحظه اعدام قاتل / میاندوآب

زندانی محکوم به قصاص در میاندوآب از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش رکنا، رییس دادگستری میاندوآب‌ با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته یک زندانی محکوم به قصاص از چوبه دار در این شهرستان نجات یافت، گفت: طی امسال این دوازدهمین پرونده قتل بوده که با رضایت اولیای دم در این منطقه منجر به صلح و سازش شده‌ است.

حجت الاسلام عادل گل حسینی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌ همکاران شورای حل اختلاف شماره ۱۲، میانجیگری ریش‌سفیدان و افراد ذی‌نفوذ رضایت اولیای دم برای گذشت از اجرای این حکم گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این فرد در سال های گذشته مرتکب قتل شده بود، افزود: پس از رسیدگی‌های قضایی رای دادگاه مبنی بر اجرای حکم قصاص صادر شد که با رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

رییس دادگستری میاندوآب‌، افزود: اعضای شورا‌های حل اختلاف این حوزه در راستای انجام رسالت ذاتی خویش و با بهره گیری از ظرفیت‌های متنفذین منطقه و با تشکیل جلسه های متعدد توانستند رضایت اولیای دم پرونده قتل عمد را جلب کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قصاص مرگ قتل اخبار حوادث اعدام قصاص حوادث میاندوآب اخبار آذربایجان غربی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز آزار و اذیت تجاوزجنسی آزار شیطانی دختر کرونا دوربین آزارجنسی ایران قتل رضایت اولیای دم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟

لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقال آذوقه با طناب به عشایر آبدانانی
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • بندبازی مرگبار برای تحصیل
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • دلیل نقض حکم اعدام بابک زنجانی چه بود؟