Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@04:14:31 GMT

تصویب کلیات طرح جامع کنترل آسیب‌های اجتماعی 

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۵۴۸

تصویب کلیات طرح جامع کنترل آسیب‌های اجتماعی 

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای اجتماعی با نگاه جدیدی در مرحله اول یک طرح ملی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی مطرح کرد که در این طرح موضوعات مختلف با آسیب‌های مختلف بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه‌ها وظایف خودشان را در برابر این شورا دریافت کردند و قرار شد گزارش عملکردی داشته باشند.

وزیر کشور گفت: امسال با توجه به تجربیات و تکلیف قانونی، ظرف دو سال دستگاه‌ها مأمور شدند با تشکیل کارگروه‌های مختلف (که بیش از ۳۰۰ نفر جمعیت دارند) یک طرح جامعی را مطرح کنند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: امروز طرح جامع کنترل آسیب‌های اجتماعی در شورای اجتماعی مطرح شد و کلیات این طرح به تصویب رسید.

وی افزود: در این طرح هم هدف گذاری ها، هم سیاست‌ها و هم برنامه‌ها و به ویژه اولویت برنامه‌ها تدوین شد.

وزیر کشور در پایان گفت: برخی از آسیب‌ها پیش برنده هستند و برخی محرک آسیب‌های بعدی. به همین منظور در طرح جدید (طرح جامع کنترل آسیب‌های اجتماعی) تمامی این موارد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090592 برچسب‌ها عبدالرضا رحمانی فضلی کنترل آسیب های اجتماعی وزیر کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی کنترل آسیب های اجتماعی وزیر کشور کنترل آسیب های اجتماعی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور از رصد عملکرد دستگاه‌های مسؤول در حوزه آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

وی با اشاره به طرح جامع آسیب‌های اجتماعی و تدوین برنامه جامع درباره آن گفت: وظایف و ظرفیت‌های دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی احصا و دفترچه‌ای در این باره تدوین شده است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور سازمان امور اجتماعی را مکلف کرده است عملکرد همه دستگاه‌های مربوط در حوزه آسیب‌های اجتماعی را روزانه به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی کنید. در حقیقت نوعی شتاب بخشی دستگاه‌ها در اجرای وظایف خود در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

عباسی درباره آمارهای آسیب‌های اجتماعی در کشور، گفت: خوشبختانه مساله مربوط به حوزه طلاق در دو سال اخیر دولت سیزدهم کاهش داشته است. همچنین در حوزه اعتیاد در جامعه ایران نیز روند آن متوقف شده است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در خاتمه با اشاره به کاهش سکونتگاه‌های غیررسمی به دلیل توجه دولت به نقاط حاشیه‌ای در کشور، در عین حال تاکید کرد که علیرغم همه کاهش‌ها باید به این موضوعات همچنان توجه صورت گیرد.

کد خبر 6098046

دیگر خبرها

  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود