Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:44:51 GMT

واگذاری ۱۸۸۰ انشعاب رایگان گاز به مددجویان لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۸۶۶

واگذاری ۱۸۸۰ انشعاب رایگان گاز به مددجویان لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ هزار مشترک جدید به مشترکین ما اضافه شده‌اند که از این تعداد ۱۸۸۰ انشعاب به صورت رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی واگذار شده است.

کرم گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این‌که ما دومین دارنده منابع گاز طبیعی در دنیا هستیم اما به این معنی نیست که هرگونه دوست داشته باشیم می‌توانیم مصرف کنیم، اظهار کرد: نه فرهنگ و نه آموزه های دینی ما هیچوقت پُرمصرفی و بدمصرفی را توصیه نکرده‌اند بلکه از امر نیز نهی شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما باید درست مصرف کنیم که نتیجه آن افزایش رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی است.

گودرزی با اشاره به این که ما باید کاری کنیم که مصرف گاز در بخش خانگی به حداقل برسد، افزود: اگر ما درست و بهینه مصرف کنیم آن گازی را که می‌توانیم در زیرساخت‌های اقتصادی استفاده کنیم در منازل به صورت غیر علمی نمی‌سوزانیم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به این‌که شرکت ملی گاز در راستای اجرای این هدف و اصلاح الگوی مصرف امسال طرح‌های خوبی را ارائه کرده است، عنوان کرد: یکی‌از این طرح‌ها، طرح ملی بهینه‌سازی موتورخانه‌ها بود که این امر با سه کار انجام می‌شود که هزینه‌های آن‌را شرکت ملی گاز به طور کامل پرداخت می‌کند.

وی افزود: در این طرح صنف شوفاژکاران با تنظیم مشعل، نصب رسوب‌گیر و تأمین عایق‌های پوششی به راحتی می‌توانند مصرف گاز موتورخانه را کم کنند که در این صورت در مصرف گاز خود مشترک صرفه جویی ایجاد می‌شود.

گودرزی بیان کرد: طرح دیگر در راستای فرمایشان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار کم درآمد جامعه است که مصوبه ابلاغ شده به این صورت است که مشترکینی که کمتر از ۲۰۰ متر مکعب در ماه گاز مصرف می‌کنند گازبهای آن‌ها رایگان است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: مشترکینی هستند که بیشتر از ۲۰۰ مترمکعب در ماه گاز مصرف می‌کنند که چنانچه نسبت به سال‌های ۹۶ و ۹۷ بتوانند مصرف خود را ۱۰ درصد کاهش دهند برای آن‌ها ۱۵ درصد تخفیف لحاظ می‌شود.

وی تصریح کرد: مشترکینی نیز هستند که این سقف را رعایت نمی‌کنند و نسبت به مدت مشابه سال‌های ۹۶ و ۹۷ مصرف بیشتی دارند که به ازای ۱۰ درصد افزایش مصرف ما ۱۵ درصد جریمه برای آن‌ها لحاظ می‌کنیم و این رقم تصادعی است.

گودرزی تأکید کرد: اگر اصلاح الگوی مصرف از طرف مشترکین رعایت شود نه‌تنها گازبهای آن‌ها افزایش نمی‌یابد بلکه با تخفیفاتی که داریم شاهد کاهش گازبهایشان خواهند بود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ هزار مشترک جدید به مشترکین ما اضافه شده‌اند که از این تعداد ۱۸۸۰ انشعاب به صورت رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی واگذار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گازرساني ایسنا كميته امداد سازمان بهزیستی شرکت گاز لرستان شرکت ملی گاز ايسنا طرح ملی لرستان مقام معظم رهبری کمیته امداد مدیرعامل بهزیستی اصلاح الگوی مصرف کرد تخفیف شركت مدیرعامل شرکت گاز لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم واگذاری سهام عمده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس یک هفته قبل در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که حالا پس از هفت روز نامه این واگذاری به دست فدراسیون فوتبال رسید.

ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی، در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را با واگذاری سهام 85 درصدی اعلام کرد.

در نامه بازیان برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه استقلال به‌طور  تفکیک شده با واگذاری «5 درصد به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی پارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا»، «20 درصد شرکت پتروشیمی تندگویان» و «20 درصد شرکت پتروشیمی بندر امام» انجام شده است.

همچنین در نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه پرسپولیس نیز به طور تفکیک شده با واگذاری «30 درصد به بانک شهر»، «20 درصد به بانک تجارت»، «20 درصد به بانک ملت»، «5 درصد به بانک صادرات»، «5 درصد به بانک رفاه» و «5 درصد به بانک اقتصاد نوین» صورت گرفته است.

در نامه بازیان آمده است:
«به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی- ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ توسط این سازمان به فروش رسید.»

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان