Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: کرونای جهش یافته کودکان و نوجوانان را بسیار بیشتر از کرونای معمولی درگیر می‌کند.

دکتر مریم کوشکی امروز ۱۷ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط موجود تنها راه پیشگیری و مبارزه با کرونای جهش یافته رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دقت بیش‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: سرعت انتشار ویروس کرونای جهش یافته بسیار بیشتر از کرونای معمولی است.

وی تصریح کرد: زین پس باید هر ابتلا را از نوع ویروس جهش یافته تلقی کرده و با تمرکز و دقت بالا مراقبت‌های لازم را در نظر بگیریم.

 کوشکی با تأکید بر عدم حضور در مکان‌های شلوغ تا حد امکان و رعایت فاصله اجتماعی، گفت: برای پیشگیری بهتر است در مکان‌های پرازدحام علاوه بر ماسک های معمولی از ماسک های پارچه‌ای به صورت توامان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خطر جدی است، خاطر نشان کرد: رعایت فاصله بین افراد حداقل به اندازه   یک متر و نیم حتما از طرف شهروندان رعایت شود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: ایام نوروز پیشرو بسیار حیاتی و سرنوشت ساز خواهند بود و دید و بازدیدهای نوروز می تواند منجر به یک طغیان مرگ بار بیماری شود.

کوشکی تأکید کرد: مردم باید در این ایام مانند سال گذشته و حتی شدیدتر دید و بازدیدها را منتفی و یا به صورت مجازی انجام دهند.  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: کرونای جهش یافته کودکان و نوجوانان را بسیار بیش تر از کرونای معمولی درگیر می‌کند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها بهتر است برای سلامت فرزندان خود  حضور در مکان‌های عمومی را محدود و دید و بازدید نوروز را منتفی کنند، تصریح کرد:  در خصوص محدودیت‌های کرونایی در جلسه  آینده ستاد استانی مبارزه با کرونا در استانداری لرستان تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی خطر کودکان و نوجوانان دید و بازدید کرونای جهش یافته پیشگیری دانشگاه علوم پزشکی لرستان همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا ستادمبارزه با کرونا نوروز دانشگاه علوم پزشکی لرستان کرونای جهش یافته کرونای معمولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان