Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانشاهی گفت: خانواده ووشو در گلستان سالها در انتظار راه اندازی اکادمی ووشو هستند و امیدواریم با همراهی فدراسیون این مهم اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «صدیقه جهانشاهی» عصر امروز (یکشنبه 17 اسفند) در مجمع سالانه ووشو استان گلستان اظهار کرد: از سال 97 تاکنون 14 مسابقه رسمی در رده های مختلف پسران و دختران در سطح استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت ووشو استان گلستان ادامه داد: قراردادی با اداره کل ورزش و جوانان به منظور راه اندازی آکادمی ووشو در استان منعقد شده و امیدواریم این آکادمی راه اندازی شود و انتظار خانواده ووشو در استان با همراهی فدراسیون به نتیجه برسد.

 

جهانشانی بیان کرد: کسب هشت مدال انفرادی دو طلا، سه نقره و سه برنز  در سطح کشور، کسب مقام سوم تیمی دختران جوانان در مسابقات ووشو در سبک ساندا، مقام سوم پسران در مسابقات ووشو سبک کراش و کسب عنوان دوم تیمی در مسابقات جام پارس از افتخاراتی بود که در طول این مدت کسب کردیم.

 

وی افزود: همچنین در مسابقات سبکی مختلف  نیز بیش از 100 مدال انفرادی ورزشکاران گلستانی کسب کردند.

 

رئیس هیئت ووشو استان گلستان متذکر شد: در بخش آموزش نیز هشت دوره آزمون فنی دان و برگزاری آزمون داوری درجه دو و سه، برگزاری دو دوره مربیگری درجه دو و سه، برگزاری دوره بازآموزی و برگزاری کارگاه آموزشی و اصول اولیه تالو از دیگر اقدامات هیئت ووشو در استان به شمار می رود.

 

جهانشاهی بیان کرد: براساس برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری 20 داور و 20 مربی توانستند گواهی لازم را در این دوره های آموزشی کسب کنند.

 

وی با بیان اینکه با برخی از نهادها مثل هلال احمر، ارشاد، بهزیستی، امور روستایی، اداره زندان ها، انجمن بیماری ام.اس و هیئت ناشنوایان تفاهم همکاری منعقد کردیم، افزود: هیئت ووشو در 10 شهرستان فعال است و چهار شهرستان نیز در آستانه راه اندازی هیئت شهرستانی هستند.

 

رئیس هیئت ووشو استان گلستان با بیان اینکه در سال 99 درخواست دو رویداد ملی داشتیم که به دلیل شیوع کرونا این مهم اتفاق نیفتاد، افزود: در تلاش هستیم که بتوانیم ووشو را در روستاهای استان گلستان توسعه دهیم.

 

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: آکادمی ووشو رئیس هیئت ووشو گلستان هیئت ووشو ووشو ووشو استان گلستان راه اندازی هیئت ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم

تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون