Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:29:12 GMT

پویش مجازی «کتابخانه من» ویژه کتابداران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۷۱۹

پویش مجازی «کتابخانه من» ویژه کتابداران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به مناسبت هفدهمین سالروز تأسیس نهاد و با هدف معرفی کتابخانه ها و ارتقای سطح آگاهی عموم نسبت به فعالیت‌های جاری این مراکز، پویش «کتابخانه من» ویژه کتابداران در فضای مجازی، به همت اداره کل فرهنگی نهاد، برگزار می‌شود.

بر این اساس در بازه زمانی ۱۶ الی ۲۳ اسفندماه، تمامی کتابداران با ساخت کلیپ معرفی کتابخانه محل خدمت خود، می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجم هر کلیپ باید حداکثر ۵۰ مگابایت بوده و پس از تهیه با هشتگ‌های #کتابخانه_من، #کتابخانه_روشنایی_دیار_من و #نهاد_کتابخانه_های_عمومی_کشور در صفحات مجازی منتشر شود. همچنین به منظور شرکت در مسابقه، کلیپ تهیه شده باید در سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد به نشانی www.samakpl.ir، بارگذاری شود.

با اتمام مهلت ارسال آثار و پس از انجام داوری، از برترین آثار در هر استان، با اهدای کارت هدیه ۵ میلیون ریالی تقدیر خواهد شد.

کد خبر 5163984 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کتابخانه نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتابخانه های عمومی فضای مجازی تازه های نشر کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رایزنی فرهنگی نقد کتاب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تجدید چاپ پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات قاسم سلیمانی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ادبیات داستانی درگذشت چهره ها رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پویش اهدای کتاب یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل بهار است.

وی افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.

بیشتر بخوانید

برپایی ۱۰ غرفه فرهنگی به همت کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال‌وبختیاری

فرهادی اضافه کرد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری