Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدجواد برزگر عصر یکشنبه در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان افزود: طبق مقررات تمامی تمهیدات لازم با همکاری مسوولان بخش‌های مختلف از مدتی قبل طبق مقررات و روزشمار ابلاغی ستاد انتخابات کشور فراهم شد.

وی با بیان اینکه اجرای دقیق قانون انتخابات و نظارت بر رفتارهای انتخاباتی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار ستاد قرار دارد،اظهارامیدواری کرد که با همکاری گروه‌های ذی ربط و مشارکت حداکثری مردم تقویت وحدت ملی بیش از پیش  شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با قدردانی از همکاری و همراهی تمامی مسوولان و عموم شهروندان اظهار کرد: برگزاری انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری، هدف اعضای ستاد انتخابات شهرستان است و همه توان خود را برای تحقق آن به نحو مناسب انجام می‌دهند .

همچنین رییس دانشگاه آزاد اسلامی مهریز ۱۵ اسفندماه جاری به ایرنا گفته بود: حضور همگان با هر نوع سلیقه و فکری در انتخابات ۱۴۰۰ بیانگر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است .

محمد صادقی سرچشمه  افزود: عوامل مختلفی در پیروزی انقلاب ایران موثر است که مشارکت و همراهی مردم در زمینه‌های مختلف بسیار تعیین کننده هست .

وی ادامه داد: مردم قهرمان و با بصیرت ایران در ۴۲ سال گذشته بر حسب نیاز با حضور فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دین خود را به کشور، نظام، انقلاب  و ولایت فقیه به خوبی ادا کرده‌اند.      

وی بیان کرد: انتخابات در ایران تبلور احقاق حق مردم در حاکمیت بر سرنوشت خویش در نظام مردم­‌سالار دینی، احساس مسوولیت در برابر آزمون الهی و ادای دِین شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملّی و پشتوانه خدمتگزاری مطلوب­تر مسوولان در اداره آینده کشور است.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها مهریز مشارکت انتخاباتی یزد ستاد انتخابات کشور مشارکت های مردمی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز مشارکت انتخاباتی یزد مهریز مشارکت انتخاباتی یزد ستاد انتخابات کشور مشارکت های مردمی اخبار کنکور ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد

صمد حسن‌زاده رییس اتاق بازرگانی ایران صبح امروز در همایش تجاری ایران و کوبا در محل اتاق ایران گفت: روابط ایران و کوبا همواره دوستانه و با احترام متقابل بوده و دو کشور از شرکای سیاسی یکدیگر می شوند و  سابقه دوستی دو ملت در سطح عالی بوده است. با این حال، این حسن روابط سیاسی در روابط اقتصادی دو کشور بازتاب ملموسی و مطلوبی نداشته است.

وی افزود: دو کشور راه درازی را در توسعه روابط تجاری داند و مقامات دو کشور باید بر تعهد خود بر همکاری اقتصادی تاکید داشته باشند.

حسن زاده ادامه داد: حجم تجارت ایران و کوبا در سال‌های اخیر به طور پیوسته افزایش داشته و در سال ۲۰۲۲ تجارت دو کشور بیش از ۲۴۳ میلیون دلار بوده است. در حالی که این رقم در سال ۲۰۲۰، ۲۱۰ میلیون دلار بود.

رییس اتاق ایران خاطرنشان کرد: ایران محصولات نفتی و پتروشیمی و مواد غذایی و ساختمانی به کوبا صادر و دارو، تجهیزات پزشکی و خدمات مهندسی از این کشور وارد می کند.

وی یادآور شد: در تجارت دو کشور زیرساخت ها به اندازه کافی توسعه نیافته است و همچنین تحریم های آمریکا علیه هر دو کشور بزرگ ترین مانع تجارت بین دو کشور بوده است. با این حال، ایران و کوبا می‌توانند از تجارب هم در مقابله با تحریم‌ها استفاده کنند.

وی یادآور شد: کشاورزی، گردشگری و انرژی می تواند زمینه همکاری مشترک دو کشور باشد. همچنین ایران به دلیل برخورداری از کریدور شرق به غرب می‌تواند زمینه ارتباط کوبا را با اوراسیا فراهم آورد.

رییس اتاق ایران گفت: واکسن پاستوکووک در زمان شیوع ویروس با همکاری کوبا در ایران تولید شد.

وی در ادامه از کوبا به عنوان یکی از مهم ترین صادرکنندگان نیکل یاد کرد و گفت: معادن نیکل و کبالت در ایران وجود دارد که سرمایه گذاری بر آنها نشده و ایران می‌تواند از دانش و فناوری کوبا در زمینه بهره برداری از ذخایر نیکل استفاده کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد