Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اکسور و نوه جیانی آنیلی گفت پدربزرگش اگر در این دهه زنده بود، از آندره آ آنیلی حمایت و به آنها افتخار می کرد. 

آندره آ آنیلی در ابتدای فصل تصمیم به ریسک بزرگی گرفت و ستاره های تیمش را در اختیار آندره آ پیرلوی جوان و بدون هیچ تجربه مربیگری سپرد. جان الکان، رئیس اکسور در گفتگو با لا استامپا به مناسبت صدمین سالروز تولد پدرپزرگش جیانی آنیلی در مورد یوونتوس گفت:

یووه عشق بزرگ تمام خانواده ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تنها خانواده ای هستیم که که چنین رابطه قوی و مستمری را با یک باشگاه ورزشی داشته ایم. اگر پدربزرگم جیانی آنیلی زنده بود، بابت این دهه گذشته به ما افتخار می کرد: 9 قهرمانی متوالی در ایتالیا یعنی تقریبا دو برابر رکورد 5 اسکودتوی متوالی دهه 1930 که در آن زمان پدربزرگم بچه بود. همچنین اگر پدربزرگم زنده بود، از تصمیم شجاعانه آندره آ (رئیس یوونتوس) برای انتخاب پیرلو حمایت می کرد. پس از یک دهه پر از موفقیت های بزرگ، یوونتوس روی یک مربی جوان تمرکز کرد تا تیمی برای آینده بسازد. 

اخبار داغ 

وکیل شایان مصلح: سازمان لیگ و فدراسیون با این حکم به پرسپولیس خیانت کردند شهریار مغانلو به پرسپولیس پیوست / رسمی دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موردی عجیب در انتخابات بارسلونا و شکل گرفتن فرضیه تقلب در انتخابات بحران در آنفیلد؛ آخرین باری که لیورپول 6 شکست خانگی در لیگ برتر داشت، نهایتا سقوط کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید

به نظر می‌رسد رالف رانگنیک را باید سرمربی جدید بایرن مونیخ در فصل آینده قلمداد کنیم.

طرفداری | معرفی رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید انجام خواهد شد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، در حالی که بایرن مونیخ خودش را برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند، انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها هنوز هم یکی از مهم‌ترین موضوعات درون این باشگاه آلمانی است. مکس ابرل عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ در پاسخ به سوالی در مورد اینکه سرمربی جدید بایرن چه زمانی معرفی خواهد شد گفت:

هیچ اطلاعیه معتبری برای فصل آینده، همچون انتخاب سرمربی یا هر مسئله دیگری قبل از بازی دوم ما با رئال مادرید انجام نخواهد شد.

در آستانه توافق نهایی؛ رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ

انتظار می‌رود رالف رانگنیک و بایرن مونیخ به‌زودی با یکدیگر به توافق کامل برسند و تنها مسئله باقی‌مانده فقط زمان است. انتخاب رانگنیک که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد نشان می‌دهد که موضع مدیران بایرن حتی در صورت قهرمان شدن احتمالی این تیم آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا در مورد توخل تغییر نخواهد کرد و رالف رانگینک را باید سرمربی بعدی بایرن مونیخ در فصل آینده به حساب آوریم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟