Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه افزایش اعتبارات استان اقدام بسیار خوبی بود، افزود: این مساله همچنان باید پیگیری شود، اما اعداد نشان می دهد که مبالغی در مرکز وجود دارد که در صورت تلاش بیشتر می‌توان از آنها برای استان جذب کرد.

وی اضافه کرد: این قابلیت در مدیران استانی وجود دارد که در صورت اراده و همت، مبالغ بیشتری را برای استان جذب کنند که امیدواریم این مهم در سال آینده بیش از گذشته نمود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، در خصوص درآمدهای استان نیز اظهار داشت: جای بسیار خوشحالی است که درآمدهای استان  همانند سالهای گذشته بهتر وصول شده و از طرفی از سال ۹۷ تا کنون از ۷۵ واحد تولیدی دفتر ۵۳ واحد از مرکز به استان منتقل شده که در طی چند ماهه آینده نیز مابقی این کار ادامه خواهد  یافت.

 حقیقی به افزایش ۳.۵ درصدی درآمدهای استان طی ۱۱ ماهه امسال نسبت به میزان هدف گذاری اشاره کرد و افزود: اعتبارات جاری نیز که در حدود ۲۶۸ میلیارد تومان در ابتدای سال بود، اکنون این رقم به ۳۶۶ میلیارد تومان رسیده است که ۳۶.۳ درصد افزایش نشان می دهد.

وی در خصوص بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به شرکتهای خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند، بدهی های خود را پرداخت کنند و در این زمینه از دستگاههای خدمات رسان در صورتی که پرداختی ها انجام نگیرد آن را به اداره کل اقتصاد و دارایی استان اعلام کنند.

استاندار زنجان تاکید کرد: هر نوع پرداختی ها به دستگاههای اجرایی منوط به پرداخت بدهی به دستگاه های خدمات رسان است در صورت اعلام ابلاغیه های جدید، پرداختی ها با اولویت انجام خواهد گرفت.

دستگاههای اجرایی استان در برگزاری کنگره ملی سه هزارو ۵۳۵ شهید زنجان پای کار باشند

 حقیقی در ادامه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: انتظار بر این است که اعتبار دیگری به این امر تخصیص یابد، باید بصورت ویژه به این اقدام نگریست که همکاری دستگاهها ی متولی امر در تحقق این رویداد مهم بسیار ضروری است.

استاندار زنجان با بیان اینکه همکاری های بین بخشی می تواند به برگزاری باشگوه کنگره شهدای استان منتهی شود، گفت: انتظار بر این است که همه دستگاههای متولی در این رخداد پای کار باشند و تلاش مضاعف انجام دهند چرا که همه در این انقلاب سهم دارند و باید هزینه کرد.  

وی با تاکید بر اینکه حفظ انقلاب اسلامی با خون شهدا حاصل شده است، اضافه کرد: حداقل کار این است که عظمت، شکوه، ایثار و اقداماتی که توسط شهدا انجام گرفته با مستندات و به درستی به نسل کنونی منتقل شود که تحقق این مهم و برگزاری چنین کنگره را بیش از گذشته ضروری تر کرده است.

حقیقی تصریح کرد: این وظیفه ملی، میهنی و دینی مدیران دستگاههای اجرایی است که در برگزاری بهتر این کنگره مشارکت فعالانه ای داشته باشند، تا کاری ماندگار ثبت شود.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی طرح های عمرانی استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی طرح های عمرانی استانداری زنجان توسعه اقتصادی طرح های عمرانی استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،استاندار کردستان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج و شهردار این شهر اظهار داشت: ۲ هکتار از ۲۰ هکتار زمین مسکونی که شهرداری از راه و شهرسازی طلب دارد باید ظرف ۶ ماهه نخست امسال بازگردانده شود و به مرور مابقی این مطالبه نیز بازگردد.

زارعی کوشا اظهار داشت: اعضای شورا و شهرداری باید مسائل و و اختلاف نظر‌ها را در جلسات خود حل کنند و با طرح این مشکلات در رسانه‌ها حاشیه سازی نکنند.

وی در ادامه افزود: اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه تقاطع تکیه چمن از سوی سازمان برنامه ریزی استان رقم مناسبی است که تا کنون ۱۲۰ میلیارد ریال آن تامین شده است.

حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این نشست به طلب شهرداری از دستگاه‌های اجرایی به ویژه سهم شهرداری از اراضی الحاقی اشاره کرد و گفت: از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه سهم شهرداری پرداخت شود صورت نگرفته است.

عسکری فرماندار سنندج هم بر ضرورت ساماندهی دستفروشان، و ایجاد پارکینگ طبقاتی و همچنین ساماندهی نیرو‌های شهرداری تاکید کرد.

ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها مطلبی بود که محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان هم در این جلسه بر آن تاکید کرد و گفت حمایت‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

در ادامه رضایی رئیس شورای شهر سنندج هم با گلایه از کم کاری ادارت متولی فرهنگ در برنامه‌های گرامیداشت هفته سنه از نام گذاری بلوار ننله به نام آرمان بنفشی جوان فدارکار سنندجی خبر داد.

شهردار سنندج نیز با بیان اینکه امسال براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۶۰ هکتار فضای سبز به سرانه فضای سبز شهر سنندج اضافه می‌شود گفت: طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت ااجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد