Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@05:26:59 GMT

ارزان ترین راه افزایش فروش چیست ؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۷۰۰۳

امروزه با توجه به شرایط بد اقتصادی جامعه و کشور و همچنین کاهش فروش کسب و کارها ، همه به دنبال افزایش فروش خود هستند ، یکی از روش هایی که می تواند منجر به افزایش فروش چشمگیر خدمات و محصولات شما باشد ، تبلیغات است ، از این رو تا آخر این مقاله کوتاه با ما همراه باشید تا شما را با ارزان ترین و موثر ترین نوع تبلیغات آشنا کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین نوع تبلیغات این است که بتواند با قیمت بسیار پایین انجام شود و بازدهی بالایی داشته باشد . در این مقاله ، شما را با ارزان ترین نوع تبلیغات یعنی ، چاپ تراکت آشنا خواهیم کرد . شما می توانید با تهیه یک متن جذاب و گیرا و ارائه آن به یک مجموعه معتبر چاپی و تهیه یک تراکت زیبا ، فروش خود را متحول کنید . در ادامه به شما خواهیم گفت تا چطور بتوانید از چاپ یک تراکت نتیجه بسیار مطلوب و پربازدهی بگیرید و فروش خود را چنیدین برابر کنید .

1-بهترین متن را انتخاب کنید

تراکتی که متن جذاب نداشته باشد ، تاثیر ندارد و هزینه شما از بین خواهد رفت ، از این رو استفاده از قیمت می تواند در تراکت بسیار موثر باشد ، و یا استفاده کلماتی همچون تخفیف ، رایگان ، فوش ویژه و کلماتی که بتواند ذهن مخاطب را درگیر خود کند می تواند در بازدهی یک تبلیغ همچون چاپ تراکت موثر باشد .

2-بهترین سایز را انتخاب کنید

در بهره اول می توان پرتیراژ ترین و بهترین سایز تراکت را چاپ تراکت A5 معرفی کرد . اما توجه داشته باشید که در حال حاضر تراکت های بسیار زیادی با سایز های خاص و متفاوت وجود دارد که می تواند توجه هر مخاطبی را به خود جذب کند . لازم بذکر است اگر بتوانید یک سایز خاص را برای تراکت خود انتخاب کنید ، می توانید تاثیر دو چندانی در موفقیت تبلیغات خود ایجاد کنید

3-کمترین قیمت سفارش دهید

برای اینکه بتوانید یک تبلیغات مستمر و ادامه دار داشته باشید باید چاپ تراکت ارزان را در دستور کار خود قرار دهید ، توجه داشته باشید ، موفقیت یک تبلیغ ، در استمرار آن است ، از این رو می بایست هزینه های خود را درتبلیغات تا حد ممکن کاهش دهید

4-نظارت بر روی پخش تراکت داشته باشید

اگر تمام موارد را انجام دهید و پخشی درستی بر روی تراکت شما  اتفاق نیوفتد ، عملا بازی تبلیغات را باختید ، حتما بر روی تیم پخش خود نظارت کافی را داشته باشید تا مطمئن شوید تبلیغات شما  به مقصد نهایی که مخاطب است رسیده شود .

در آخر به شما یک مجموعه خلاق ، در حوزه چاپ تراکت به نام مجموعه چاپ تیم گرافیک معرفی می کنیم ، شما می توانید در این مجموعه ، تراکت را با ضمانت کمترین قیمت چاپ در ایران سفارش دهید . روش های  ثبت سفارش در این مجموعه حرفه ای چاپی ، از طریق سایت teamgraphic.ir و شماره های 02144044827-02144044881-02144055992  میسر است .

منبع: فردا

کلیدواژه: افزایش فروش چاپ تراکت چاپ تراکت A5 داشته باشید چاپ تراکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول نخستین ماه سال 1403 (سال جهش تولید با مشارکت مردم) را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری میزان تولید از 29 میلیون لیتر سال گذشته به 49 میلیون در فروردین ماه سال جاری با 69 درصد افزایش میزان فروش مقداری از 29 میلیون لیتر به 51 میلیون لیتر با 76 درصد افزایش و مبلغ فروش از 6720 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال با 100 درصد افزایش و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از 4/4 میلیون لیتر به 6/6 میلیون لیتر با 50 درصد افزایش رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها