Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وبدا، سیدکامل تقوی نژاد افزود: معرفی افراد در مشاغل بدون مصاحبه، به میزان یک برابر ظرفیت اعلام شده و در مشاغل دارای مصاحبه شامل کارشناس شبکه، کارشناس تحلیلگر سیستم، مددکار بهداشتی درمانی، کارشناس بالینی فوریت های پزشکی، ‌کاردان بالینی فوریتهای پزشکی و کارشناس تریاژ تلفنی به میزان سه برابر ظرفیت، اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه، افراد معرفی شده در این مرحله، بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی هر دانشگاه، نسبت به انجام مراحل بعدی، اقدام کنند، یادآور شد: پیش بینی می شود افراد پذیرفته شده تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت شروع بکار نمایند و با اضافه شدن این افراد کسری نیروی تخصصی این وزارت تا حد مطلوبی مرتفع می شود.
تقوی نژاد همچنین با اشاره به آزمون استخدام قراردادی برگزار شده در ۲۴ مهر سال جاری، با هدف جذب و بکارگیری تعداد 2283 مجوز در قالب قراردادکار معین برای ۵۶ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی و زمان اعلام نتیجه نهایی آن گفت: با توجه به انجام آخرین مراحل بررسی مدارک داوطلبان، انتظار می رود نتایج نهایی آزمون قراردادکار معین در هفته جاری نهایی و از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، نوبت اول آزمون کارشناسی ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی برای ورود به دانشگاه در جلسه آزمون حضور یافته‌اند.

در حاشیه آغاز کنکور ۱۴۰۳ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نحوه برگزاری این آزمون، اعلام نتایج آن و ... توضیح داده‌اند که در ویدئوهای زیر می‌توانید ببینید:

کد خبر 847115 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم کنکور وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود