Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:05:32 GMT

همتی: سراوان در امنیت و آرامش است

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۸۳۸۷

همتی: سراوان در امنیت و آرامش است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در حال حاضر سراوان در امنیت و آرامش کامل است و تنها عده‌ای به تحریک رادیو و کانال‌های بیگانه جو روانی ایجاد کرده بودند.

حسن همتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته هیاتی از مجلس شورای اسلامی برای بررسی اتفاقات اخیر سراوان به این شهرستان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وهله‌ اول برای بررسی حوادث منطقه از تمامی مناطق مزبور بازدید شد که در این بازدید نمایندگانی از وزارتخانه‌های اطلاعات و کشور و فرماندهان نظامی نیز حضور داشتند.

وی توضیح داد: دیدارهایی با مردم عشایر و مسئولان منطقه برگزار شد و با برخی از آسیب دیدگان نیز از نزدیک صحبت شد سپس هیات پارلمانی به سراوان رفته و در آنجا نیز در جلسات شورای تامین شرکت کردیم. در سیستان نیز دو جلسه با مسئولان اطلاعات و سپاه تشکیل شد قرار است در تهران نیز نشست‌هایی برگزار شود که بعد از آن نتایج به دست آمده در قالب گزارشی به کمیسیون امنیت ملی داده خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان درباره شرایط فعلی سراوان گفت: در حال حاضر سراوان در امنیت و آرامش است که پیش از این هم امنیت حاکم بود تنها یک عده‌ای شاید به تحریک رادیو و کانال‌های بیگانه جو روانی ایجاد کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سراوان حسن همتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سيستان و بلوچستان استان ها سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس