Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 19 از افزایش بازدیدهای میدانی و اخطار به واحدهای صنفی مشمول رأی بند 20 بویژه در محدوده خلازیر، طی روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش برنا؛ علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به شناسایی و تشکیل پرونده برای مالکان واحدهای صنفی مشمول رأی بند 20 گفت: در همین راستا ضمن بازدیدهای میدانی از واحدهای صنفی آلاینده، اخطارهای لازم برای رفع مزاحمت به آن ها ارائه و در صورت عدم توجه به اخطارها از فعالیت این واحدها جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اغلب این واحدها در زمینه خدمات خودرویی فعال هستند بیان کرد: ایجاد مزاحمت و آلودگی های زیست محیطی از جمله علت های تشکیل پرونده بند 20 برای واحدهای صنفی محسوب می شود.

توکلی در ادامه به انجام بازدیدهای مستمر از روزبازارهای منطقه اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 6 روزبازار در این منطقه مشروط به رعایت نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی فعال هستند که با توجه به افزایش تردد در آن ها طی روزهای پایانی سال، به شکل مستمر کنترل شده و درصورت نیاز تذکرات مورد نیاز به فروشندگان فعال در این روزبازارها داده می شود.

شهردار منطقه همچنین از کنترل کیوسک های مطبوعاتی محدوده منطقه خبر داد و افزود: با توجه به فعالیت 20 کیوسک مطبوعاتی در منطقه اخطارهای لازم به متصدیان آن ها درخصوص جمع آوری سد معبر و زواید فیزیکی، عدم فروش دخانیات، جمع آوری بنرهای تبلیغاتی، شستشو و رنگ آمیزی و نیز رسیدگی به وضعیت ظاهری کیوسک داده شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه 19 واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ با بیان اینکه این طرح با هدف به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ناشی از منابع آلاینده اجرا شد، گفت:این طرح علاوه بر شناسایی منابع آلاینده زیست محیطی رصد و نظارت منطقه‌ای بر وضع منابع آلاینده، ارائه راه کار‌های مدیریتی کاهش پیامد‌های محیط زیستی، ایجاد بستری مناسب برای تصمیم گیری بهتر و ارتقای آگاهی‌های عمومی در رابطه با مسائل زیست محیطی را در پی خواهد داشت.

علی اصغر طاهری، مراحل انجام طرح را شامل مرحله مطالعات و بررسی کلیات وضع محیط زیستی منطقه، شناسایی منابع آلاینده منطقه، تهیه بانک اطلاعاتی، ارائه راهکار‌های کاهش آلاینده ها، تهیه اطلس زیست محیطی منطقه و ارائه راه کار‌های مدیریت محیط زیست در منطقه عنوان کرد.

آقای طاهری بابیان اینکه دراین اطلس منابع آلاینده هوا، خاک، نور، انرژی، امواج شناسایی شده است، افزود: در گام دوم براساس داده‌های احصا شده، برنامه ریزی برای به حداقل رساندن آلودگی ناشی از مراکز آلاینده آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی