Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این مرکز همزمان با افتتاح مراکز نگهداری، درمان و بازپروری معتادان متجاهر در 6 استان کشور به صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

 استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط تصویری با محل برگزاری مراسم افتتاح این مراکز با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و دبیر ستادکل مبارزه با مواد مخدر، در سخنانی اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی از استان‌های پاک در زمینه اعتیاد به شمار می‌رود که بخشی از این موضوع به دلیل فرهنگ والای مردم این استان و بخشی نیز به خاطر اقدامات پیشگیرانه و مبتکرانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
محمدرضا پورمحمدی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز ماده 16 استان از سال 94، گفت: این مرکز جزو مراکز پیشرو در کشور است که به طور متوسط 450 معتاد در آن نگهداری می‌شوند.
 
وی افزود: مرکز ماده 16 زنان نیز در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیربنای 1200 مترمربع با اعتبار 30 میلیارد ریال ساخته شده و ظرفیت پذیرش 100 نفر را دارد.
 
پورمحمدی با بیان اینکه تلاش همه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر ارتقای کرامت انسانی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است، افزود: در مرکز ماده 16، علاوه بر درمان و بازپروری معتادان، کمک به حرفه‌آموزی و اشتغال آنان نیز مورد توجه است و برای این منظور کارگاه‌هایی در این مرکز ایجاد شده است.
 
وی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا مرکز ماده 16 استان را به بزرگترین مرکز درمان و بازپروری معتادان در شمال غرب کشور تبدیل کنیم.
 
همزمان با افتتاح مرکز ماده 16 زنان، یک باب کارگاه حرفه‌آموزی و اشتغال معتادان بهبودیافته نیز به ظرفیت 50 نفر با مدیریت بخش غیردولتی و تحت نظارت سازمان بهزیستی افتتاح شد.

انتهای پیام/60001
 

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان مواد مخدر تبریز مرکز نگهداری معتادان مرکز ماده 16 زنان مرکز درمان و بازپروری معتادان محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی رئیس دفتر رئیس جمهور ویدئوکنفرانس استاندار آذربایجان شرقی مرکز نگهداری مرکز ماده 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاه جوانی در طب سنتی هند

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه آب بشقابی، در طب سنتی هند، به گیاه جوانی شهرت دارد. تمام بخش‌های این گیاه شامل ریشه، برگ‌ها، میوه‌ها و ساقه‌های رونده مصارف درمانی متعدد دارند.

 این گیاه در افزایش حافظه در کودکان، عقب مانده ذهنی، درمان پسوریازیس، زخم‌های تفلیس، درماتیسم، افزایش قدرت و نیروی جسمانی، حیات بخشی مجدد به نورون‌های آسیب دیده، فعالیت آنتی اکسیدانی بالا، تحریک سنتز کلاژن در بافت‌های آسیب دیده و بهبودی جریان خون، درمان اگزما و نهایتا بهبودی رنگ بدن، جوانی، افزایش حافظه و بهبودی هوش و افزایش طول عمر، شادابی و سلامتی را تضمین می‌نماید. 

کپسول گیاهی سنتلاتی اس تی با داشتن عصاره و پودر برگ گیاه آب بشقابی در حداقل زمان باعث تقویت قوای عمومی بدن، احساس شادابی، نیروی جوانی و افزایش راندمان کاری می‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر