Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل پشتیبانی اموردام استان کردستان از آغاز توزیع 190 تن مرغ منجمد خبر داد.

فرزاد معاونی در گفت‌وگو با ایسنا از آغاز توزیع 190 تن مرغ منجمد خبر داد و اظهار کرد:  این میزان مرغ، هر کیلوگرم 15500 تومان برای مصرف کننده در استان در جهت امکان دسترسی گروه‌های درآمدی پایین به اقلام اساسی در ایام پایانی سال و تعدیل قیمت گوشت مرغ توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این سهمیه براساس شاخص جمعیتی و باتوجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان مقدار 60 تن در سنندج که عمدتا توسط گروه صنفی منتخب که در نواحی کم برخوردار مستقر هستند و هم چنین تعدادی از فروشگاه های زنجیره ای و 130 تن مابقی در سایر شهرستانهای استان توزیع می شود.

مدیرکل پشتیبانی اموردام استان کردستان عنوان کرد: درضمن در نظر است که 50 تن گوشت قرمز منجمد استان نیز از قرار هر کیلوگرم 80هزار تومان برای مصرف کننده در همین ایام توزیع شود که متعاقبا نحوه توزیع اعلام خواهد شد.

معاونی افزود: فروشندگان این محصول پروتئینی ملزم به نصب بنر در محل توزیع بوده و از شهروندان عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این رابطه مراتب را به شماره 124 گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • میدان ولی‌عصر(عج)، رنگ و بوی روز دختر گرفت
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز