Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا شمار ۶۰ هزار تا ۷۰ هزار ابتلای روزانه در آمریکا را «غیرقابل‌قبول» توصیف کرد.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، او روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه «سی‌بی‌اس» گفت ثابت شدن میزان ابتلا در سطح ۶۰ تا ۷۰ هزار ابتلای جدید در روز سطح قابل‌قبولی نیست و واقعاً بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: اروپا که معمولاً در این الگوها از ما چند هفته جلوتر است، در سطح حدود نه درصد افزایش موارد ابتلا به ثبات رسید.

او همچنین درباره کاهش احتیاط از سوی مردم به دلیل گرمتر شدن هوا هشدار داد و گفت : ما پیشتر این فیلم را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی در کنفرانس روزانه کاخ سفید درباره اقدامات گروه ویژه مقابله با ویروس کرونا هم درباره ابتلای روزانه هشدار داده و گفته بود: «تعداد مبتلایان روزانه در حدود ۶۰ هزار تا ۷۰ هزار نفر در روز ثابت مانده است. زمانی که شاهد این نرخ ثابت باشیم بدان معناست که در معرض خطر اوج گرفتن مجدد هستیم.»

فائوچی گفت که سه موج قبلی در ویروس کرونا زمانی که به خط ثابتی در ابتلای روزانه رسیدند همچنان تعداد مبتلایان بالایی داشتند. موج نخست که در بهار گذشته روی داد تعداد مبتلایان در عدد ۲۰ هزار نفر خط ثابتی را دنبال کرد. اوج گیری دوم در تابستان روی عدد ۴۰ هزار نفر به ثبات رسید و این روزها اوج گیری سوم روی عدد ۶۰ هزار تا ۷۰ هزار نفر ثابت شده است.

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم ۷۴۶ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده ۵۲۴ هزار و ۹۸۷ نفر افزایش یافت. این آمار نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۴۳ هزار و ۳۶۲ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۲۸ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.

 گرچه شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا در روزهای اخیر کاهش یافته، وضعیت شیوع در ایالات مختلف این کشور همچنان نگران‌کننده است.

نتایج یک تحقیق جدید نیز نشان می‌دهد که از طرف دیگر شمار مبتلایان نوع انگلیسی ویروس کرونا هر ۱۰ روز یکبار در آمریکا دو برابر می‌شود که خطر افزایش تعداد قربانیان در این کشور کرونازده را به دنبال دارد.

حتی با وجود ارائه واکسن کرونا برای آمریکایی‌ها، افزایش میزان مبتلایان به کرونا موجب پر شدن بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها در برخی از نقاط این کشور شده است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان