Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا سفر پاپ به عراق را ارسال کننده "پیامی مهم" دانست که "برادری با دوامتر از برادر کشی ، امید قدرتمندتر از مرگ و صلح با قدرت‌تر از جنگ است."

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی افزود: عراق کشوری است که غرق در تنوع مذهبی و قومی است. همچنین این محل زندگی یکی از قدیمی ترین و متنوع ترین جوامع مسیحی در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سفر پاپ فرانسیس برای این کشور دیدار تاریخی و خوشآمد بود. همانطور که پاپ فرانسیس خود گفت ، این پیام مهمی را ارسال کرد که "برادری با دوامتر از برادر کشی ، امید قدرتمندتر از مرگ و صلح با قدرت‌تر از جنگ است."

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: دیدن پاپ فرانسیس از مکانهای مذهبی باستانی از جمله زادگاه کتاب مقدس ابراهیم، ملاقات با آیت الله العظمی علی سیستانی در نجف و اقامه نماز در موصل- شهری که فقط چند سال پیش شرارت و عدم تحمل گروهی را چون داعش را متحمل شد- نمادی از امید برای کل جهان است.

بایدن اظهار کرد: من به دولت و مردم عراق برای مراقبت و برنامه ریزی‌هایی که در زمینه برگزاری این دیدار عظیم انجام داده‌اند تبریک می‌گویم و همچنان پاپ فرانسیس را به خاطر تعهد خود در ارتقای تحمل مذهبی، پیوندهای مشترک بشریت و درک بین ادیان تحسین می‌کنم.

لینک کوتاه: asriran.com/003FSJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ