Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:46:39 GMT

مشکل ملی‌پوش شیرازی اسکی بانوان مرتفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۶۳۰۸

مشکل ملی‌پوش شیرازی اسکی بانوان مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، روز گذشته پستی مبنی‌بر استعفای ملی‌پوش شیرازی اسکی بانوان در فضای اینستاگرام دست به دست شد، پستی که گویا ناشی از دلگیری فروغ عباسی از فدراسیون اسکی است.

این بانوی ملی‌پوش در بخشی از این پست ویدیویی عنوان کرد: نمی دانم جنس طلا و نقره‌ مدال‌هایم واقعی است و وزنشان چند گرم است، چون تا به امروز تنها ارزش معنویشان برایم مهم بود؛ اما امروز برای تمرینات تیم ملی باید روزانه چند صد هزار تومان بابت بلیط پیست و ایاب و ذهاب بپردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من، فروغ عباسی، متولد شیراز ِایران، ورزشکارِ ورزشکارِ ورزشکار، پس از سال‌ها تمرین و افتخارآفرینی در بالاترین سطح، آن هم برای کشورم، احساس ترس می‌کنم.

پس با کمال ناراحتی در سن ۲۶ سالگی تلاش بی‌وقفه خود در زمینه اسکی حرفه‌ای را خاتمه می‌دهم و از تیم ملی خداحافظی خود را اعلام می‌کنم اما همچنان در ورزش به کار خود ادامه می‌دهم، باشد که برای افتخارآفرینی در ورودی هیچ مجموعه ورزشی، گردن کج نکنم.

در پی انتشار این پست، موضوع را از سوی مدیرکل ورزش و جوانان فارس پیگیری کردیم.

عباس حاجی زاده در گفتگو با فارس با تاکید بر دل‌نگرانی فروع عباسی از فدراسیون اظهار داشت: در یکی از پیست‌های اسکی در تهران برخورد نامناسبی با وی صورت گرفته بود و دل‌نگرانی ناشی از این برخورد، سبب انتشار این پست توسط این ملی‌پوش شیرازی شده بود.

وی با اشاره به اینکه عباسی مشکل مالی ندارد و طی صحبتی که با رییس فدراسیون انجام دادیم، این موضوع در حال بررسی است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه این ورزشکار اخیرا در مسابقات ایتالیا شرکت کرده است، فدراسیون تاکنون به خوبی از این ورزشکار حمایت کرده است و امروز نیز در پی این اتفاق جلسه‌ای با وی برگزار کرد و به بررسی جزئیات موضوع پرداخت.

حاجی‌زاده با بیان اینکه مشکل پیچیده‌ای رخ نداده و به زودی حل خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه وی ملی‌پوش است برای ورودش به پیست‌های اسکی جهت تمرین هیچ منعی وجود ندارد و هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و طبق گفتگو با رئیس فدراسیون اسکی، نگرانی وی مرتفع خواهد شد‌.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: فروغ عباسی اسکی باز شیرازی مدیرکل ورزش و جوانان انتشار پست اینستاگرام ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!