Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:29:35 GMT

ورود ملوانان به بندرخمیر منوط به انجام تست کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۷۹۹۵

ورود ملوانان به بندرخمیر منوط به انجام تست کرونا است

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر گفت: ورود ملوانان شناورهای باری و تجاری به بندرخمیر منوط به انجام تست کرونا است.

دکتر احمد چنگایی در گفت و گو با ایسنا، افزود: بر اساس مصوبه هفته گذشته ستاد مقابله با کرونا شهرستان، از تمامی ملوانان شناورهای تجاری و باری سنتی که پس از بازگشت از کشورهای حاشیه حوزه خلیچ فارس، به بندرخمیر وارد می شوند، قبل از ورود به شهر نمونه‌گیری تست کووید۱۹ انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این چند روز اخیر، از تعداد شناورهایی که به شهرستان بندرخمیر وارد شده اند، از تمامی ملوانان شناورها نمونه گیری انجام شده و موارد مثبت مشاهده نشد. در صورتی که نتیجه آزمایش کرونای ملوانان مثبت باشد، پس از آموزش‌های لازم به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.

چنگایی با اشاره به اینکه شغل و معیشت عمده مردم بندرخمیر در دریا و سفر به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است، تصریح کرد: تیم های نمونه گیری این مرکز به صورت ۲۴ ساعته در دو نقطه مرز دریایی شهرستان (گمرک بندرخمیر و گمرک بندرپل)، نمونه‌گیری تشخیص کرونا از ملوانان را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان نمونه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علمدار با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب، گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین مورد آزمون و پایش قرار گرفت.    وی افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است.    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب اجرا شده است.   وی ادامه داد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی