Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:09:43 GMT

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۹۷۸۷

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام حمیدرضا حدائق در دیدار جمعی از جهادگران فعال حوزه‌های علمیه خواهران و برادران با مسئول ستاد بحران حوزه‌های علمیه کشور، اظهار کرد: به برکت تلاش و کوشش طلاب جهادی مدرسه علمیه منصوریه شیراز قرارگاه عمار در سال ۹۳ راه‌اندازی شد.

او اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا کمک‌ها در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و همدلی انجام شد، همچنین طلاب این قرارگاه نیز در بخش، ضدعفونی، تدفین و تغسیل اموات کرونایی و همیار بیمار در بیمارستان‌ها مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز عنوان کرد: باید برای استفاده از ظرفیت طلاب جهادی و استفاده از آنها در بیمارستان‌ها راهکار و امکانات مناسبی در نظر گرفت.

حدائق عنوان کرد: طلاب این قرار گاه در کنار توزیع بسته‌های معیشتی کار تبلیغی نیز انجام می‌هند و تا امروز به واسطه بانیان خیر ۱۲ هزار بسته معیشتی را تقدیم نیازمندان کرده‌اند.در جریان سی سخت نیز ۳۵ نفر از طلاب به منطقه اعزام شده‌اند که در توزیع بسته‌های معیشتی، سرکشی از خانواده‌های آسیب دیده و طبخ غذا فعالیت داشته‌اند.

مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه فارس نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت‌های کلیدی طلاب جهادی عنوان کرد: یکی از کارهای خوبی که در حوزه‌های علمیه انجام شده، انسجام گروه‌های جهادی است.

حجت الاسلام مجید ایمنی در خصوص شبکه سازی گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: یکی از برکات کرونا شبکه سازی حدود ۸۰ گروه جهادی است، همچنین در رابطه با کمک‌های مومنانه نیز تعداد بسته‌های معیشتی ثبت شده در استان فارس بیشتر از دیگر استان‌های کشور بوده است.

معاون پژوهش و نماینده دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه در فارس نیز در این نشست یادآور شد: باید به فعالیت جهادی طلاب ارج نهاده شود به این صورت که در بخش آموزشی، خدمت سربازی و تبلیغ امتیاز و سابقه‌ای برای آنان درج شود.

حجت‌الاسلام علی حسین کراری افزود: تقاضا داریم در تمام آیین نامه‌ها برتری طلاب جهادی دیده شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه منصوریه توزیع بسته معیشتی حوزه های علمیه طلاب جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه

محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  در برخی از محلات  میزان فرسودگی واحد‌های مسکونی  افزایش یافته است گفت: در برخی از محلات ما شاهد آن هستیم که علاوه بر بافت‌های تاریخی سکونتگاه‌های غیررسمی هم وجود دارند که وجود این بنا‌های ناپایدار زمینه ساز به خطر افتادن  جان هم وطنان شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با بیان اینکه برای ایجاد و تسریع در جریان نوسازی بافت‌های فرسوده و ایجاد سقف‌های امن  وزارت راه و شهرسازی دو راهکار اساسی در دستور کار قرار گرفته است افزود: به رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفته برای نوسازی بافت‌های فرسوده بیش از ۷۰  درصد مردم  و ساکنان این بافت‌ها از  بسته‌های تشویقی مطلع نیستند. بنابراین ارتباط دو طرفه برای اجرایی شدن این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برای تسریع در اجرای این طرح‌ها ارتباط دو سویه برقرار کرده ایم و با استفاده از نیرو‌های مردمی و از محل اردو‌های مردمی بیش از ۷۰۰ نفر در گروه‌های جهادی در شهرستان‌ها حضور دارند.

آیینی با بیان اینکه با استفاده از پروانه‌های رایگان و با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت و همچنین ارائه بسته‌های تشویقی شهرسازانه این طرح‌ها را شروع کرده ایم  گفت: ۲۴۵ شهر در این قالب بسته‌های بومی خود را طراحی کرده اند تا این طرح‌ها با همکاری جهادی گروه‌های جهادی از امروز  فعالیت‌های خود را شروع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد