Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید طبق اساسنامه این فدراسیون، مدت زمان قانونی سرپرستی در این فدراسیون، ۳ ماه است.

خداداد افشاریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضای جدید گفت: به هر صورت این جلسه تودیع اعضای قدیم و معارفه اعضای جدید بود و افراد با هم خوش و بش می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه درباره آقای نبی و قنبرزاده و ریاست سازمان لیگ تصمیم گرفتیم.

وی درباره تودیع اعضای قدیم هیات رئیسه گفت: این مراسم شکل و شمایل خوبی داشت و از مسئولانی که زحمت کشیده بودند، تقدیر شد. البته مراسم بزرگی نبود اما کار قشنگی بود که از مسئولان سابق تشکر کردیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حضور حمیدرضا آصفی، دپیلمات و سفیر سابق ایران در این جلسه گفت: او نقطه نظرات و راهکارهای لازم را برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا گفت. بیش از این از علت و نحوه همکاری او با فدراسیون فوتبال اطلاع ندارم.

افشاریان همچنین درباره وضعیت ریاست سازمان لیگ خاطرنشان کرد: آقای عزیزی خادم و اعضای هیات رئیسه موافقت کردند که آقای بهاروند تا پایان لیگ امسال، سرپرست سازمان لیگ باشند اما نکته‌ای که در اساسنامه وجود دارد این است که سرپرستی تا سه ماه اعتبار دارد و بعد از آن از درجه اعتبار ساقط است.

این داور بازنشسته درباره اینکه از او به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست کمیته داوران یاد می‌شود گفت: دوست دارم به جامعه داوری کمک کنم. دوست دارم حق داوری را در این فدراسیون بگیرم اما عاشق سینه چاک این کار نیستم. اگر از من بخواهند، دوست دارم کمک کنم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: مردم فوتبال را دوست دارند اما مشکلات را هم می‌بییند. فدراسیون فوتبال باید یک اتاق شیشه‌ای باشد. ما نهایتا بتوانیم مشکلات مربوط به یکی، دو بازی را کتمان کنیم اما مردم متوجه مسائل هستند. بهترین راه، رو راست بودن است. من بلد نیستم چیزی را کتمان کنم. دوست دارم کنار هم باشیم و با هم کارها را سهیم شویم.

وی درباره استفاده از عصا در خلال جلسه هیات رئیسه این فدراسیون گفت: مچ پای راستم را اخیرا عمل کرده‌ام. عارضه ساییدگی مفصل داشتم و بعد از انتخابات این فرصت نصیبم شد که عمل جراحی را انجام دهم. الان حالم خوب است اما فعلا از عصا استفاده می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال خداداد افشاریان هیات رییسه فدراسیون فوتبال هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند