Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی گفت: اگر همه مددکاران اجتماعی به عنوان یک گروه واحد کار کنند و مددکاران اجتماعی بتوانند فلسفه خودشان را پیاده کنند، در این صورت کار این گروه بسیار موثرتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر روری تروئل در آیین افتتاحیه سومین کنگره بین‌المللی و سی و پنجمین همایش ملی مددکاری اجتماعی ایران افزود: مددکاران اجتماعی باید به صورت گروهی کار کنند تا نقاط ضعف آینده را بهتر شناسایی کنند و هر شش ماه تشخیص و تجربیات خودشان را به شهرداری ها گزارش دهند تا برای جلوگیری از بحران های آتی موثر باشد تا بتوانند به خوبی از مردم پشتیبانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به روز جهانی مددکاری اجتماعی خاطرنشان کرد: اگر همه مددکاران اجتماعی به عنوان یک گروه واحد کار کنند و مددکاران اجتماعی بتوانند فلسفه خودشان را پیاده کنند، در این صورت کار این گروه بسیار موثرتر خواهد شد.

تروئل تصریح کرد: مددکاری اجتماعی زمانی برای یادگیری و اهمیت ارتباطات اجتماعی و توسعه ارتباطات است پس مددکاران اجتماعی باید اطلاعات را برای توسعه همه اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: مددکاران اجتماعی تلاش جدی می‌کنند تا در موضوعات مختلف به همه افراد جامعه کمک کنند بنابراین نباید هیچ مساله ای را نادیده بگیریم. داشتن برنامه برای توسعه کسب و کارها و امکانات پزشکی بسیار مفید است تا افراد جامعه در زندگی خوشبخت باشند و این به ما می گوید این مسایل بسیار مهم است.

دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی گفت: تجربه مددکاران اجتماعی در جهان بسیار مهم است و به همه کمک می کند و ما باید به کودکان در جوامع مختلف که آسیب پذیر هستند نیز بیشتر توجه کنیم.

وی تصریح کرد: باید عقیده داشته باشیم به صورت منسجم در یک سازوکار فعالیت کنیم و چالش ها ر ا بشناسیم تا مشکلات را حل کنیم، به مددکاران اجتماعی اعتقاد داریم و چشم انداز خوبی دارند چون حمایت از افراد آسیب پذیر را انجام می دهند. همه باید به مددکاران اجتماعی برای مشارکت اجتماعی و انسجام اجتماعی کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما از تجارب شما استفاده می کنیم همچنین از تجارب شما را با دیگر کشورهای جهان استفاده خواهیم کرد چون دیگر کشورها هم با مشکلات و آسیب های اجتماعی مواجه هستند و باید با استفاده از تجارب همه کشورها یک رویداد را داشته باشیم چون می تواند مددکاری اجتماعی را مشعشع کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مددكاري اجتماعي مددکاران اجتماعی مددکاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود