Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:50:32 GMT

۱۹۰ فروند شناور متخلف امسال در هرمزگان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۲۷۳۰

۱۹۰ فروند شناور متخلف امسال در هرمزگان توقیف شد

سرهنگ محمدحسن آزادی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اغلام کرد: این تعداد شناور غیرمجاز و متخلف توقیف شده شامل ۵۵ فروند قایق،۱۴ فروند کشتی و ۱۱۶ فروند شناور لنج صیادی(معرفی شده به کمیسون تخلفات صیادی) و پنج فروند شناور لنج بی‌هویت است.

وی میزان رشد کشفیات با انجام عملیات‌های انجام شده را ۴۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: در این مدت افزون بر۳۲۷ صیاد غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اضافه کرد: در این راستا نیز ۲۰۹ پرونده به شناورهای متخلف به کمیسون تخلفات صیادی معرفی شده است.

آزادی میزان آبزیان کشف شده در مدت یاد شده را نیز دود ۱۳۰ تن آبزی شامل ماهی و میگو اعلام کرد و ادامه داد: در این بین سه دستگاه تراکتور فعال در زمینه صید پره و ۲ خودرو نیمه سنگین حامل آبزیان غیرمجاز نیز کشف و توقیف شد.

وی حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان را مهم‌ترین رسالت این یگان عنوان  کرد و افزود:  شماره تلفن ستاد یگان استان ۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

استان هرمزگان دارای ۴ هزار و ۵۰۰ فروند شناور صیادی، ۲۲ بندر صیادی و موج شکن  و ۳۹ مرکز تخلیه صید و صیادی است.

برچسب‌ها هرمزگان سازمان شیلات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان سازمان شیلات ایران هرمزگان سازمان شیلات ایران اخبار کنکور فروند شناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان

سید حسین حسینی دربازدید از نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴، خوزستان را یکی از قطب‌های شیلاتی کشور دانست و بیان کرد: نقش شرکت‌های دانش بنیان در راستای برنامه‌های محوری شیلات و تاکید بر اقتصاد دریامحور بسیار مؤثر است.

وی ضمن اشاره به وجود استعدادهای فراوان در خوزستان در راستای توسعه تولید آبزیان گفت: صادرات آبزیان در سال گذشته در این استان با ۶۲ درصد رشد ۴۷ هزار تن برآورد شد که با استفاده از ظرفیت‌های جدید شیلاتی امکان افزایش آن وجود دارد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی