Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:56:50 GMT

ضرورت حضور مددکاران اجتماعی در دوران کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۲۷۵۹

ضرورت حضور مددکاران اجتماعی در دوران کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن موسوی چلک امروز در مراسم افتتاحیه سومین کنگره بین‌المللی و سی و پنجمین همایش ملی مددکاری اجتماعی ایران افزود: در حال حاضر ۲۰ کشور جهان در راستای برگزاری سومین کنگره بین المللی مددکاران اجتماعی مشارکت جدی دارند که جای تقدیر دارد. در انجمن مددکاران اجتماعی ایران هرساله شعاری داریم امسال نیز شعار دیده بانی و مددکاری اجتماعی را داشتیم و برای سال ۱۴۰۰ نیز همبستگی اجتماعی را انتخاب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کرونا نشان داد که ما بیش از هر زمانی نیاز داریم که با هم باشیم و به فکر هم باشیم و همه می‌دانیم که در زندگی اجتماعی نمی‌توانیم بدون توجه دیگران زندگی آرام داشته باشیم و همان طوری که بدون دیگران نمی‌توانیم زندگی همراه با آرامش داشته باشیم.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزاری این کنگره خاطرنشان کرد: ۲۰ کشور این کنفرانس بین المللی ما را همراهی می‌کنند و نقطه عطف دیگری برای حوزه مددکاری اجتماعی ایران است و این تجارت برای تمام سراسر کشور بیان خواهد شد و معتقدیم این گفت و گوها فرصتی برای به اشتراک گذاشتن تجارب‌ها است.

وی ادامه داد: در اختتامیه دهمین نشان ملی سلامت اجتماعی را تقدیم مالکلم پیل خواهیم کرد و این افتخاری برای جامعه مددکاران اجتماعی است که نگاه به بیرون هم دارد و هرکسی برای سلامت اجتماعی تلاش می‌کند آن را قدر می‌دانیم و در سطح بین الملل وی چهارمین نفر است که این نشان را دریافت می‌کند.

موسوی چلک تصریح کرد: شعار امسال می‌تواند شعار سال سازمان ملل در چند سال باشد و ما به این نوع پیام‌های مثبت نیاز داریم و همه مردم باید بهتر زیستن اجتماعی را تجربه کنند.

کد خبر 5165646

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن مددکاران اجتماعی ایران ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا محسن حاجی میرزایی وزارت آموزش و پرورش متروی تهران قوه قضاییه آزادی زندانیان ترخیص کالا شهرداری نوروز علی اصغر مونسان شورای عالی آموزش و پرورش مددکاران اجتماعی اجتماعی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سيصد و چهل کارگر ساختمانی در سال گذشته در حوادث ناشی از کار فوت کردند. رعیتی فرد افزود: اين آمار هر چند نسبت به سال 1401 ، ۲۲ نفر کاهش داشته است، اما نیاز است که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای بیمه، ایمنی و آموزش کارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رعیتی فرد گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۱۴۰۲، بیش از ۹/۵ درصد کاهش نشان می‌دهد که بطور میانگین در دو سال گذشته حدود ۷/۵ درصد کاهش یافته است.
معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۸ درصد حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است و حدود ۵۰ درصد فوتی ناشی از حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی و بهداشت شغلی برای کارگاه‌هایی زیر ۱۰ نفر با کمک شرکای اجتماعی، حوادث کار کاهش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (12 اردیبهشت)
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (11 اردیبهشت)
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها