Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، «کریل دمیتریف» مدیر صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه گفت که این صندوق قصد دارد با شرکت سوئیسی داروسازی و بیوتکنولوژی «آدینا» برای تولید واکسن روسی اسپوتنیک وی در ایتالیا همکاری کند.

وی افزود: ما با دولت ایتالیا در حال مذاکره هستیم. مناطق بسیاری مشتاق دریافت واکسن اسپوتنیک وی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام روسی تاکید کرد: ما اکنون برای اولین بار با شرکت سوئیسی داروسازی و بیوتکنولوژی آدینا برای تولید واکسن اسپوتنیک وی در ایتالیا همکاری می کنیم.

سازوکار تولید واکسن به ایجاد فرصت های شغلی جدید کمک می کند و فرصتی را برای کنترل تولید در اختیار ایتالیا قرار می دهد.

احتمالا تولید واکسن اسپوتنیک وی در ایتالیا از ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۰) آغاز می شود.

مدیر صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه گفت که این صندوق تا پایان ماه جاری میلادی ۲۰ طرح همکاری در ۱۰ کشور را اعلام می کند. این نهاد به طور ویژه در حال مذاکره برای همکاری با آلمان و فرانسه است. واکسن اسپوتنیک وی از نظر تائیدیه دریافتی از نهادهای نظارتی دولتی، رتبه دوم را در میان واکسن های کرونا به خود اختصاص داده است.

به نظر می رسد واکسن اسپوتنیک وی، واکسن محبوب دیپلمات ها باشد به طوری که میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین روز یکشنبه اعلام کرد که بسیاری از نمایندگان جامعه دیپلماتیک اروپا در وین و اعضای سازمان های مختلف بین المللی نسبت به واکسینه شدن با واکسن های روسی تمایل نشان داده اند.

پیشتر گزارش شد که شماری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به صورت انفرادی و بدون آنکه منتظر تائید آژانس دارویی اروپا بمانند، استفاده از واکسن اسپوتنیک وی را تصویب کرده اند. در حال حاضر، این واکسن در مجارستان و اسلواکی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا روسیه ایتالیا اسپوتنیک وی واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روسیه ایتالیا ویروس کرونا روسیه ایتالیا اسپوتنیک وی واکسن کرونا اخبار کنکور واکسن اسپوتنیک تولید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آژانس فرانس پرس، پس از آنکه مسکو اعلام کرد که یک شرکت تابعه شرکت گرمایشی ایتالیایی با نام «آریستون» (Ariston Thermo Group) را تحت «مدیریت موقت» غول انرژی دولتی خود یعنی «گازپروم» قرار می دهد، رم امروز شنبه سفیر مسکو را احضار کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا در رسانه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) خود در این ارتباط نوشت: دولت ایتالیا درخواست شفاف‌ سازی درباره موضوع ملی شدن شرکت گرمایشی ایتالیایی «آریستون» را دارد.

این مقام ایتالیا در ادامه اضافه کرد که از مقام ارشد وزارت خارجه کشورش خواسته است تا سفیر روسیه را احضار کند.

وی اضافه کرد: به وزارت خارجه دستور دادم تا سفیر روسیه را احضار کند. رم خواستار شفاف‌ سازی درباره موضوع ملی شدن گروه آریستون است که با بروکسل و آلمان نیز همکاری می‌ کند.

وی گفت که پیشتر با سفارت ایتالیا در مسکو پس از تصمیم برای انتقال مالکیت شرکت به مدیریت موقت گازپروم تماس گرفته و این اقدام را غیر منتظره توصیف کرده است.

کد خبر 6090323

دیگر خبرها

  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز