Web Analytics Made Easy - Statcounter

شادمند از جایگزینی جشنواره استانی دانشگاهیان تاریخ ساز برای اردوهای راهیان نور دانشجویی خبر داد و گفت: دانشگاهیان تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ می توانند ارسال اثر به دبیرخانه ای جشنواره داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «شهاب شادمند» امروز(۱۹اسفند) در نشست خبری و آئین رونمایی از پوستر اولین جشنواره استانی دانشگاهیان تاریخ ساز به میزبانی سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران اظهار کرد:با توجه به شرایط کشور در پی شیوع کرونا امسال در ایام منتهی به آخر سال و ایام نوروز  اعزام حضوری به راهیان نور نخواهیم داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی جشنواره استانی دانشگاهیان تاریخ ساز افزود: امسال برنامه های استانی و کشوری برای جایگزین راهیان نور داریم. از آن جمله می توان به برگزاری این جشنواره و  راهیان نور مجازی اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه به صورت ۳۰کلیپ روند راهیان نور با حضور مبلغین و راویان دفاع مقدس مستندسازی و از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در اختیار دانشجویان قرار داده خواهد شد، ادامه داد:
اعزام راهیان نور جنگل را نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کروناخواهیم داشت.

 

شادمند، شناسایی زنان رزمنده وشاخص و ترویج سبک زندگی آنها، برپایی اردوی جهادی خدمت به خانواده‌های شهدا، اردوهای جهادی گروهی سه تا پنج نفره همراه با روایتگری را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: جشنواره فرهنگی وهنری تاریخ سازان ویژه دانشگاهیان از دیگر برنامه‌ها است.

 

وی  با بیان اینکه مرحله استانی جشنواره فرهنگی وهنری تاریخ سازان در استان برگزار می‌شود، گفت: تمامی جامعه دانشگاهی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و کم کردن فاصله هنرمند متعهد با جامعه دانشگاهی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس از اهداف آن است.

 

شادمند با بیان اینکه جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز  در ۸بخش تخصصی  هنرهای تجسمی، تاتر و نمایش، فیلم کوتاه، موسیقی، ادبیات داستانی، شعر، وعکس برگزار می‌شود، اظهار کرد: کشف استعدادی فرهنگی وهنری وفعالان حوزه جنگ تحمیلی ودفاع مقدس، شناسایی شهدای استان به ویژه شهدای دانشجو، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها، روایت جنگ تحمیلی، مسئله محوری و تخصصی دانشگاهیان در شناسایی وروایت هنرمندانه دفاع مقدس و قبل از آن از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت، راهیان نور، نقش خانواده شهدای دانشجو در دفاع مقدس، بازآفرینی هنری وصایای شهدای دانشجو، شهدای دانشجو جهان اسلامی، شهدای دانشجوی فرمانده و خواهر، جبهه بین المللی مقاومت ودانشگاه، وحدت مردمی در دفاع مقدس از جمله موضوعات جشنواره است، یادآور شد:  دانشگاهیان تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰می‌توانند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند و اختتامیه جشنواره همزمان با اردیبهشت مقاومت وسالروز شهادت مدافعان حرم در خانطومان سوریه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهیان نور مجازی سپاه کربلا اردوهای راهیان نور رونمایی از پوستر جشنواره کرونا دفاع مقدس شهدای دانشجو راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»