Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران خدمت به محرومین را وظیفه ذاتی خود می‌داند، گفت: بسیج کارمندان به عنوان یک ظرفیت تلاش می‌کند که با ایجاد انگیزه، سبب شود تا کارمندان داوطلبانه در حوزه حمایت از ایتام و محسنین وارد شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «حسن حبیبی» در همایش پویش ایران مهربان با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین که عصر امروز (سه‌شنبه، 19 اسفند) به شکل ویدیو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد:‌ انقلاب ما انقلاب محرومین بود و دغدغه امام راحل(ره) و پیروزی انقلاب به نفع مردم و معیشت مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار با اشاره به تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی(ره)، افزود: این نهاد انقلابی برای کمک و یاری‌رسانی به قشر مستضعف جامعه، ایجاد شد.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران، وفادارانه در عرصه‌های مختلف کمک به همنوع حضور دارند، تصریح کرد: مردم در مسائل مختلف از جمله کرونا، سیل و زلزله، صحنه‌های زیبای ایثارگری را نشان داده‌اند.

 

حبیبی خاطرنشان کرد:‌ سپاه پاسداران به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، وظیفه ذاتی خود می‌داند که به محرومین خدمت کند.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه از همه ظرفیت خود برای کمک به جذب حامی برای ایتام و محسنین استفاده می کنیم، تصریح کرد: بسیج کارمندان نیز به عنوان یک ظرفیت تلاش می‌کند که با ایجاد انگیزه، سبب شود تا کارمندان داوطلبانه وارد این عرصه شود.

 

در ادامه این جلسه، «کیمیا تنهایی» با اشاره به اینکه در حوزه کمک به محرومین باید زودتر، از سپاه و بسیج استفاده می‌شد، تاکید کرد: سپاه و بسیج در همه‌گیری ویروس کرونا نشان دادند که اگر ورود کنند، بسیار می تواند تاثیرگذار باشند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه فرهنگ هر کارمند یک حامی را باید در ادارات خود جا بیندازیم، اظهار کرد: باید از همین فردا شروع کنیم و در جلسات مختلف در مورد حمایت از ایتام و محسنین صحبت کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه کسانی که سفیر ایتام می‌شوند باید با ادبیات و بیان درست در این زمینه آگاهی‌رسانی کنند، اذعان کرد: امیدواریم تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، بتوانیم خیرین و حامیان زیادی را برای ایتام و محسنین استان گیلان جذب کنیم.

 

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن حبیبی خدمت به محرومین سپاه پاسداران ایتام و محسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است

 سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از واحد‌های تکاوری عمار یگان ویژه پاسداران  اظهار کرد: ساختار عملیاتی یگان‌های تکاوری با دیگر واحد‌های نظامی و انتظامی کشور متفاوت است و با فراگیری آموزش‌های رزمی می‌توانند مأموریت‌های مهمی در منطقه کویر انجام داده و نقش بسزایی در مقابله با جرایم مختلف داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی بالای یگان‌های تکاوری در اجرای مأموریت‌های محوله، افزود: اقدامات مثبتی در راستای افزایش قدرت تحرک و آمادگی عملیاتی یگان‌های تکاوری سراسر کشور انجام شده و این امر مهم با همت فراتر از گذشته در دستور کار قرار دارد.

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: یگان‌های تکاوری عاملی برای احساس آرامش خاطر و برگ زرینی در تأمین امنیت مناطق کویری هستند و با انجام مأموریت‌های تأثیرگذار در شرایط خاص همواره رشادت آفرینی می‌کنند و باعث افتخار یگان‌های ویژه فراجا هستند.

سردار عظیمی با بیان اینکه مهم‌ترین مأموریت یگان‌های تکاوری، تأمین امنیت پایدار مناطق کویری است، یادآور شد: اقداماتی نظیر گشت‌های پروازی و استفاده از ریز پرنده‌ها برای اشرافیت بیشتر، گشت‌های خودرویی و موتوری مداوم، می‌تواند امنیت را برای ساکنان، مسافران و گردشگران فراهم کند و منطقه را برای جولان قاچاقچیان ناامن سازد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهی و کارکنان واحد‌های تکاوری عماریگان ویژه پاسداران استان سیستان وبلوچستان، خاطر نشان کرد: فراهم آوری تجهیزات به روز و مورد نیاز، تأمین نیروی انسانی، برطرف کردن مشکلات و معضلات پیش رو در این یگان مهم بسیار حائز اهمیت است که با برنامه ریزی‌های انجام شده و تدابیر سازمانی به زودی اهداف مورد نظر یگان‌های ویژه فراجا محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند