Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:03:36 GMT

راهیابی ۱۵ اثر برتر جشنواره ابوذر همدان به کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۷۴۴۸

راهیابی ۱۵ اثر برتر جشنواره ابوذر همدان به کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ناصر قوامی عصر امروز در اختتامیه جشنواره ابوذر با بیان اینکه  جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر در سال ۹۹ با ۱۱۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره برگزار و نفرات برتر مشخص شدند اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، مقاله و یادداشت، فیلم کوتاه و گزارش داوری شد و ۱۵ اثر از فعالان رسانه‌ای استان به عنوان آثار برگزیده به مرحله جشنواره کشوری راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به دلیل رعایت این دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان با حضور شورای قشر بسیج رسانه و فعالان این حوزه به صورت محدود برگزار شد افزود: جشنواره ابوذر در راستای معرفی و ایجاد بستر رسانه تراز انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

مسؤول بسیج رسانه استان همدان با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید بتوانند در فضایی آرام و منطقی به بیان دغدغه‌ها و مطالبات مردم و انقلاب اسلامی بپردازند تصریح کرد:  جشنواره ابوذر یادآور زبان حق‌گوی یار حضرت پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) در برار سختی و مشکلات جامعه است.

وی یادآور شد: رسانه‌ها باید همچون ابوذر برای احیای مطالبات مردم و انقلاب اسلامی از مجموعه مدیریتی تلاش کنند چراکه ایستادن در راه روشن و مستقیم انقلاب اسلامی بدون مطالبه گری رسانه نشدنی است.

قوامی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد با برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوع فضای مطالبه گری را در استان گسترش دهیم.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره ابوذر ناصر قوامی برگزیدگان استان در جشنواره ابوذر انقلاب اسلامی جشنواره ابوذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

ایسنا/خوزستان در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان حجت الاسلام و المسلمین آرش نیک نژاد نقاش و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی و علی اکبر فلاحی و گروه زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند. 

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی که شامگاه شنبه در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، گفت: موج جریان و رودخانه خروشان نهضت هنر انقلاب رو به جلو در حال حرکت موثر است.

به گزارش ایسنا، محمد شهباز گهروئی اضافه کرد: قدردان همه ارکان این نهضت هستیم. به امید آن‌روز که راویان آزادی قدس شریف باشیم.

او با اشاره به انتخاب چهره و هسته برتر هنر انقلاب گفت: انتخاب چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان در بین این همه ستاره‌ درخشان کار سختی است و افرادی که امشب به این عنوان برتر دست می‌یابند نماینده این خانواده بزرگ هستند.

وی تاکید کرد: نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله‌ورتر از گذشته موثر و جریان ساز شده است‌.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس