Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه زنان نقش موثری در شکل‌گیری انقلاب و تثبیت و تداوم این نهضت تاریخی داشته و دارند، گفت: ضروری است زندگینامه زنان شهید و جانباز برای الگوگیری دختران و نسل آینده مورد توجه قرار گیرد.

رقیه صادق‌زاده در مراسم اختتامیه کنگره ملی «لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز» که به صورت همزمان در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد، افزود: نقش زنان شهید و ایثارگر در انقلاب اسلامی بسیار برجسته و قابل قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت نقش زنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: زنان همواره در طول تاریخ پا به پای مردان در عرصه های مختلف حضور موثر داشته اند.

وی با بیان اینکه زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بی‌نظیری داشته‌اند که انکارناپذیر است، گفت: زنان شهید و جانباز نماد ایثار، ازخودگذشتگی و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب هستند و درس عزت و آزادگی را به همگان آموختند.

صادق زاده با تاکید بر فداکاری و ایثارگری زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، گفت: برای معرفی زنان شهید و ایثارگر به جامعه کار چندانی نشده و باید این قشر بیشتر به جامعه معرفی شوند.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد ایثارگری و فداکاری زنان به عنوان رزمنده بودیم و مادران و همسران شهدا نیز در پشت جبهه فعال بودند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این مراسم از 16 نفر از زنان شاهد و ایثارگر شامل همسران و مادران شهدا و زنان جانباز و ایثارگر تجلیل شد.

اختتامیه کنگره ملی «لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز» نیز با حضور معاون اول رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تهران و به طور همزمان در مراکز استان‌ها برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آذربايجان شرقي استاندار آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی زنان شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی