Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس نظام الاسلامی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خور و بیابانک نبود مجتمع فرهنگی را از دیگر دغدغه‌های حوزه فرهنگ این  شهرستان بیان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های فراوان این شهرستان در حوزه های فرهنگی و هنری، ایجاد یک باب  مجتمع فرهنگی از نیازهای ضروری است.

وی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و داشتن جامعه سالم، پویا و با نشاط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان خور و بیابانک نیز با بیان مضرات و آسیب‌های فضای مجازی لجام‌گسیخته ، بر لزوم تلاش مسوولان فرهنگی برای مهار و کنترل این فضا تاکید کرد.

حجت الاسلام سعید جاویدی افزود: فضای مجازی افسارگسیخته نیاز به ساماندهی دارد.

وی خواستار نظارت بیشتر بر فضای مجازی شد و وظیفه مدیران، مسوولان را در زمینه آگاه‌سازی و کنترل فضای مجازی خطیر دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان نیز گفت: پایداری توسعه در هر مجموعه و شهرستان به پیوست فرهنگی وابسته است.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی افزود: فرهنگ پایه و اساس پیشرفت است و نبابد به این مقوله بی‌توجهی شود.

وی خاطرنشان کرد: نقش شورای فرهنگ عمومی در سیاست‌گذاری‌ هر منطقه مشهود و مصوبات آن قانونی و با ابلاغ فرمانداری‌ها باید اجرا شود.

وی اضافه کرد: پیشنهادهای شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها در مرکز استان پیگیری و با داشتن قابلیت‌های ملی به شورای کشور ابلاغ می‌شود.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: روستاها و شهرهای دور از مرکز استان نباید از ظرفیت و امکانات فرهنگی و هنری بی‌بهره بمانند.

حجت الاسلام معتمدی اظهار داشت: ظرفیت مردمی به عنوان مهمترین عامل توسعه فرهنگ باید بیش از پیش مورد توجه و استفاده دستگاه‌ها و متولیان این حوزه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ به ترتیب نیازمند رصد و پایش، هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و اقدام عملی است، خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات بی ارتباط با مسائل فرهنگی نیستند و باید برای حل آن ها نگاه ویژه ای به موضوعات و ریشه‌های فرهنگی آن‌ها داشته باشیم.‌

شهرستان خور و بیابانک با ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی خور و بیابانک اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی خور و بیابانک اصفهان شورای فرهنگ عمومی خور و بیابانک اصفهان اخبار کنکور شهرستان خور و بیابانک فرهنگ عمومی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری و استانی و در جریان برگزاری همایش خیرین مدرسه یار، از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در خلال برگزاری همایش خیرین مدرسه یار که شامگاه پنجشنبه با حضور خیرین نیک اندیش و مسئولین کشوری و استانی در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

این سند ضمن تبیین وضعیت موجود دستگاه تعلیم و تربیت استان، با ترسیم نقشه راه بدنبال ارتقا شاخص‌های یادشده در طی پنج سال پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه