Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:05:26 GMT

روایت ۱۱۱ قصه در «شب‌های شیرین» محمد میرکیانی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۲۵۶۲

روایت ۱۱۱ قصه در «شب‌های شیرین» محمد میرکیانی

به گزارش خبرگزاری مهر، این کتاب برای قصه‌گویی پدران، مادران، و آموزگاران پیش از دبستان و با زبان قصه‌گویان نوشته شده است و تمام کسانی که تاکنون قصه‌گویی نکرده‌اند نیز با بهره‌گیری از این کتاب می‌توانند برای خردسالان، پیش از خواب قصه‌گویی کنند.

میرکیانی در کتاب «شب‌های شیرین» با بهره‌گیری از تجربه‌های خود در زمینه‌ی قصه‌گویی در صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش این اثر را تألیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب برای اولیا، مربیان و پژوهش‌گران مناسب است و نویسنده در بخشی از مقدمه‌ی آن خطاب به پدران، مادران، و آموزگاران آورده است: شنیدن قصه یکی از نیازهای همیشگی خردسالان و کودکان است. کم‌تر کودکی را می‌توان یافت که دوست نداشته باشد شب‌های شیرین زندگی را با شنیدن قصه‌ای از زبان پدر، مادر و بزرگ‌تر دیگری سپری کند.

چاپ نخست کتاب «شب‌های شیرین» برای گروه سنی «اولیا و مربیان» در ۴۴۴ صفحه با شمارگان ۲ هزار و۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان به چاپ رسیده است.

کد خبر 5166360 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد میرکیانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صدا و سیما پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تازه های نشر نقد کتاب معرفی کتاب رایزنی فرهنگی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران قاسم سلیمانی نوروز پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات رونمایی کتاب کتاب و کتابخوانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی انقلاب اسلامی ایران شب های شیرین قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم) گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم) حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود